Do mycia buzi?

1. Data: 2002-09-25 11:07:14

Temat: Do mycia buzi?
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam mieszaną cerę, szukam czegoś dobrego do mycia twarzy.
Hanuś

1. Data: 2002-09-25 11:11:11

Temat: Re: Do mycia buzi?
Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanuś <k...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ams5bb$459$...@n...tpi.pl...
> Mam mieszaną cerę, szukam czegoś dobrego do mycia twarzy.
> --
> Pozdrawiam
> Hanuś

Cos drozszego czy tanszego??
Ja bardzo lubie
- pianke Vichy do mieszanej (niebieska tuba) 150 ml - okolo 45 zl
- zel Effaclar La Roche Possay - okolo 40 zl za 150 ml
Ostatnio uzywam tylko te. Choc ten drugi moze za bardzo wysuszyc buzie.

Pozdrawiam
Anetta

1. Data: 2002-09-25 12:17:13

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - zel Effaclar La Roche Possay - okolo 40 zl za 150 ml
Choc ten drugi moze za bardzo wysuszyc buzie.

Miałam ten żel i troszke za aktywny dla mnie:).
Ale ta pianka, dobra?
Hanuś

1. Data: 2002-09-25 12:48:38

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Sep 2002 14:17:13 +0200, Hanuś <k...@g...pl> wrote:
:
: > - zel Effaclar La Roche Possay - okolo 40 zl za 150 ml
: Choc ten drugi moze za bardzo wysuszyc buzie.
: >
: >
: Miałam ten żel i troszke za aktywny dla mnie:).
: Ale ta pianka, dobra?

jak chcesz cos bardzo delikatnego, to polecam pianke Inter Fragrances z
serii Q10.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-09-25 15:33:41

Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Choc ten drugi moze za bardzo wysuszyc buzie.
> >

> Miałam ten żel i troszke za aktywny dla mnie:).
> Ale ta pianka, dobra?
> --
> Pozdrawiam
> Hanuś
>
>Pianka dla mnie dobra, ale malo wydajna. Opakowanie szybko sie konczy i
resztki trudno wycisnac.
Anetta

1. Data: 2002-09-25 17:51:56

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanuś" wrote:

> Mam mieszaną cerę, szukam czegoś dobrego do mycia twarzy.

Ives Rocher - zielony Biospecific, od razu zapewnia codzienny deliktany
peeling skóry :)
no a potem 3 kroki Clinique.
--

Lia

1. Data: 2002-09-25 18:14:59

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no a potem 3 kroki Clinique.
> --
Nie dla mnie te 3 kroki:), wysuszają mi pyszczek.

Hanuś

1. Data: 2002-09-25 18:19:38

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanuś" wrote:

> Nie dla mnie te 3 kroki:), wysuszają mi pyszczek.

moze za silne były?
mi kazali zaczac od najłagodniejszych, mimo ze docelowo miałam dojsc 2
poziomy wyzej,
poza tym ten zólty kremik jest rewelacyjnie nawilżający, nawet jak jestem
chora i zasmarkana to traktuje nim nosek - i nei ma zaczerwień i podraznien
.

ps. nei tylko tonik ma rózne moce, mydełko równiez

--

Lia

1. Data: 2002-09-25 19:06:34

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poza tym ten zólty kremik jest rewelacyjnie nawilżający> .

> ps. nei tylko tonik ma rózne moce, mydełko równiez

Kremik jest dobry to fakt:) ale reszta raczej nie dla mnie:)
Pozdrawiam
Hanuś

1. Data: 2002-09-25 19:07:50

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanuś" wrote:

> Kremik jest dobry to fakt:) ale reszta raczej nie dla mnie:)

No to nalezy się cieszyc chociaz z dobrodziejstw kremiku :)

--
Lia

Perfumy na zime?
Zel antycellulitowy Avonu