Re: Do przemyślenia II

Data: 2006-04-12 12:29:56
Temat: Re: Do przemyślenia II
Od: " Jeff" <j...@g...pl>

<j...@n...pl> napisał(a):

> Podpisuje sie obydwoma rekami pod tym co napisal jangr, poniewaz juz kilka
> razy zwracalem uwage Panu Jeffowi, ze ma mala wiedze, ktora znamy z ksiazek
> dra Kwasniewskiego, albo tez czytal, ale jej nie rozumie.

Witam Szanownego Pana

Ochocho_cho ! Czy to powyzsze zdanie ma byc kolejnym przykladem na sposob
prowadzenie dyskusji merytorycznej o dietetyce z czlowiekiem odzywiajacvym sie
niskoweglowodanowo-optymalnie?

A na jakiej podstawie Pan wydaje opinie o mojej wiedzy?
Dlaczego Pan znowu cos sobie wymyslil na moj temat i nastepnie to ocenia ?
Ladnie to tak Panie Jerzy tak brzydko mnie publicznie obgadywac?

...Przeciez podobno ludzie ktorzy stosuja diete odkryta przez pana
dr Jana Kwasniewskiego MD, powinni stac sie ludzmi wyjatkowymi pod kazdym
wzgledem.....Pan chyba o tym zapomina....!

Dlaczego mnie Pan nie zapyta np. o to, jakie dziela
dr Jana Kwasniewskiego MD, ja czytalem, tylko juz z gory zaklada, ze ja ich
nie znam lub nie rozumiem?

Przeciez ja tu jestem osobiscie na grupie i moze mnie Pan o to zapytac,
zamiast robic domniemania o charakterze dywagacji cioci Kloci? Nieprawdaz?

Panie Jerzy Mierzynski, znam, znam.... dziela pana dr Jana Kwasniewskiego MD,
Moze Pan zaskocze, ale takze swietnie rozumiem te dziela......tyle,
ze....hmmm... maja one wiecej wspolnego z literatura science fiction, anizeli
z dietetyka i medycyna.

A teraz ja Pana o cos zapytam : czy Pan zna ksiazki Stanislawa Lema?
A moze pan dr Jan Kwasniewski MD byl jego fanem w mlodosci?

> Pan Jeff ciagle pyta o materialy zrodlowe, prace naukowe, a dr Kwasniewski
> w swoich ksiazkach stale wymienia o co sie "podpiera", o wiedze, ktora
> zdobyla ludzkosc. W jednej z ksiazek dra Kwasniewskiego (celowo nie napisze
> ktorej, bo Pan Jeff powinien znac wszystkie, jezeli tak gorliwie zwalcza
> ich autora), dr opiera sie o okolo 200 publikacji lub ksiazek naukowych w
> jezyku angielskim, niemieckim, innych.

Prosze Pana wiem, wiem... co pan dr Jan Kwasniewski MD powypisywal w tej
swojej nowej ksiazce z tymi 200 publikacjami.
Musze Pana zmartwic, ale ten zestaw publikacji ma niewiele wspolnego
z wiedza ktora zdobyla ludzkosc w dziedzinie dietetyki i medycyny.

Pan dr Jan Kwasniewski MD ma owszem wielkie talenty, ale jak juz wspomnialem w
dziedzinie pisania literatury popularnonaukowej o charakterze science fiction.

> Dr Kwasniewski czesto podkresla, ze opiera sie o zdobycze nauki, jego dieta
> jest tylko proporcja BTW, ktora tez nie spadla z sufitu, tylko jest pewnym
> wyrazem skladu mleka kobiecego.

Panie Jerzy Mierzynski, nie jestem tak zupelnie pewien czy to co spadlo na
glowe dr Jan Kwasniewskiego MD z sufitu, to byla na pewno wiedza.....

Proporcja BTW ktora pan doktor podaje, jest proporcja wzieta wlasnie z
glowy na ktora musialo cos z sufitu spasc.....bowiem nawet tak pogardzany
przez niektorych optymalnych krolik, ma wiecej weglowodanow w swoim mleku
(a krowie czy kozie to nawet juz nie wspomne), prosze zobaczyc:

Średni skład mleka różnych zwierząt (g/100ml):
Gatunek Tłuszcz Białko Laktoza
Słoń 22,1 3,2 7,4
Szympans 3,7 1,2 7,0
Człowiek 4,0 1,3 6,5