Do przyjaciół Moskali.

151. Data: 2011-01-13 17:03:46

Temat: Re: Do przyjaciół Moskali.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jan 2011 17:52:46 +0100, <,,>__ napisał(a):

> Ok, czyli była.
> ==============
> I jeśli z Jaru, to czy to może być wyjaśnienie ?
>
> http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/swiat/rosyjsk
i-pilot-o-przyczynie-katastrofy-pod-smolenskiem,5968
3,1

"- Wszelako w odległości nieco ponad 1 km od progu pasa znajduje się jar.
Temperatura w nim była niższa. To z niego napływała mgła. Nad jarem nie
było strumieni wznoszących. Samolot uległ rozbalansowaniu i "wpadł" w
dziurę powietrzną,

Wiesz, co to są strumienie (czyli in. prądy) wznoszące?
One ne mają znaczenia na takiej wysokości, na jakiej był nad jarem samolot,
zwłąszcza przy podchodzeniu do lądowania. Nie dla samolotu tej wielkości,
moze dla szybowca tak, ale nie dla maszyny silnikowej.
Przy podchodzeniu do lądowania samolot jest zupełnie inaczej wyważony, byle
prąd wznoszący (stara terminologia, dawno bylam na kursie) lub jego brak
nie ma znaczenia.

152. Data: 2011-01-13 17:08:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jan 2011 17:55:24 +0100, Veronika napisał(a):

> A wniosły?
> Czy mają zamiar i jakoś nie mogą się zdecydować?

Są zastraszane. Tylko pani Gosiewska złozyła:
77,Jest_wniosek_o_ekshumacje_ciala_posla_Gosiewskieg
o.html

153. Data: 2011-01-13 17:08:16

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote in message

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Inne ofiary też są ważne.

co ty nie powiesz. Myslalam, ze tylko piloci sie licza....

> I chyba nie miały alkoholu we krwi skoro go nie znaleziono.

i tego nie wiesz.

> I prawidłowo.

ale juz oceniasz.

> Wystarczy już tej kompromitacji, godnej młodzieży szkolnej.

:/

i.

154. Data: 2011-01-13 17:08:58

Od: "<,,>__" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> [...]
> dziurę powietrzną,
>
> Wiesz, co to są strumienie (czyli in. prądy) wznoszące?
-
Tak z grubsza, studiowałem chyba geografię,
o mało nie wylądowałem na klimatologii...

> [...]
> zwłąszcza przy podchodzeniu do lądowania. Nie dla samolotu tej wielkości,
> moze dla szybowca tak, ale nie dla maszyny silnikowej.
Tu nie ma znaczenia (decydującego) silnik,
ale właśnie cechy masy powierza.

> Przy podchodzeniu do lądowania samolot jest zupełnie inaczej wyważony, byle
> prąd wznoszący (stara terminologia, dawno bylam na kursie) lub jego brak
> nie ma znaczenia.

Owszem ma, zwłaszcza silny...

Łoś

155. Data: 2011-01-13 17:10:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jan 2011 17:58:07 +0100, Veronika napisał(a):

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Inne ofiary też są ważne.

Nie dla wyników lądowania.

> I chyba nie miały alkoholu we krwi skoro go nie znaleziono.

Nie szukano, ale nieważne.

> I prawidłowo.
> Wystarczy już tej kompromitacji, godnej młodzieży szkolnej.

Kompromitacja dopiero się zaczyna. Rządu polskiego.

156. Data: 2011-01-13 17:10:36

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
-katastrofy-wg-raportu-mak,1,4104349,wiadomosc.html

33,Ewa_Blasik__To_haniebna_proba_szkalowania_pamieci
.html

> Widocznie go tam nie było.
> I prawidłowo.
> Jakoś głupio jechać na taką uroczystość i chlać po drodze niczym na
> szkolnej wycieczce.

znaczy jednak teraz Ci chodzi o "reszte" a nie tylko o pilotow?? ......:/

157. Data: 2011-01-13 17:11:37

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie szukano, ale nieważne.

skad wiesz, ze nie szukano ??

i.

158. Data: 2011-01-13 17:11:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jan 2011 17:59:03 +0100, Veronika napisał(a):

> Nie jeżdżę metrem.
> Na wsi metro nie chodzi.
> Tylko pekaesy.

I tylko dlatego srasz na prawdę?

159. Data: 2011-01-13 17:12:28

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-13 17:38, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

A można spróbować nie wpuścić?

Qra
--
limitowana

160. Data: 2011-01-13 17:13:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jan 2011 18:01:49 +0100, Veronika napisał(a):

> Tak. A na jaśnieszanownąwielkąidealnąhrabinę Ikselkę jako pierwszą się
> połaszczą.
> Ci jacyś.

Spokojnie, na pewno nie. Na wsi tylko pekaesy jeżdżą, NKWD tutaj nie sięga
:->

Imię -`@'- Jezus
Ja habibi...
DUNAV