Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.p
olbox.pl!not-for-mail
From: "KK" <n...@n...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Do użytkowników sprzętu Whirlpool
Date: Tue, 18 Nov 2003 10:01:07 +0100
Organization: Swiat Internet S.A. - Grupa Netia
Lines: 47
Message-ID: <bpcn6k$2ap$1@news.polbox.pl>
References: <bpcli4$r8b$1@news.lublin.pl>
NNTP-Posting-Host: dsl.dronet.gliwice.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.polbox.pl 1069146132 2393 213.216.88.26 (18 Nov 2003 09:02:12 GMT)
X-Complaints-To: n...@p...pl
NNTP-Posting-Date: 18 Nov 2003 09:02:12 GMT
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
x-mimeole: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:32993
Ukryj nagłówki
"Enya" <a...@p...onet.pl> wrote in message
news:bpcli4$r8b$1@news.lublin.pl...
> Drodzy Grupowicze,
>
> Nosze się z zamiarem kupna lodówki.Poczytałam sobie trochę archiwum grupy
o
> lodówkach i ruszyłam do sklepów.
> Znalazłam sobie lodówkę Whirlpool ARC 5550 -jest w dobrej cenie ( 1500
zł)
> klasa energetyczna A , jeden agregat i jest po prostu ładna.
> na grupie ktoś pisal ze jest niestety strasznie głośna.Nie wiem czy na
> jednej opini można budować sobie obraz tego sprzetu-moze ten jeden
> egzemplarz był nie udany.
To ja :-))) Lodówka bardzo ładna - i na zewnątrz i w środku, bardzo dobrze
chłodzi, tania - i wogóle extra.
Niestety jak się okazało - moja ma uszkodzony agregat. I nawet nie to jest
najgorsze - bo takie rzeczy mają prawo się zdarzyć. Trudno - coś się
zepsuło, zdarza się. ALE. Usterkę zgłosiłem - przyjechał Pan, pomachał
decybelomierzem (czy jak to tam się fachowo nazywa) i stwierdził, że jest
super i ok. No i dałem się zwieść.
Po jakimś czasie jednak nie miałem już wątpliwości, że jest za głośna.
Napisałem reklamację pisemną - tym razem do Whirlpool Polska. No i tutaj
kompletna niestety żenada - tym bardziej, że jest to druga kuchnia, którą
urządziłem prawie całą sprzętem Whirlpoola. Reakcja działu reklamacji była
taka - wszystko jest ok, lodówka jest sprawna! Musiałem wykonać kilka
telefonów i interweniować u kierowniczki działu reklamacji, żeby łaskawie
przysłali jeszcze raz kogoś.
No i przyszedł drugi raz - inny pan. Włączył się agregat, pan dostał zgrozy
w oczach, zapytał "To tak tylko na początku czy cały czas?", "Cały czas".
Pan nic nie mówi - pisze. Skończył pisać i mówi "Za tydzień, dwa będę miał
agregat to panu wymienię". Więc ja na to "To jest za głośna - przecież pan
nic nie mierzył", "Oczywiście, że jest - słychać bez mierzenia".
I dlatego żenada - bo wysmarowałem reklamację do Whirlpool na 2 strony gdzie
dokładnie opisałem, że pomimo pierwszej wizyty i stwierdzenia, że jest ok -
uważam, że nie jest ok kiedy nie lodówka przy zamkniętych drzwiach
kuchennych budzi w nocy! Ale po prostu Whirlpool wykonał prostą zlewkę - bez
wizyty - po miesiącu czekania na odpowiedź! stwierdzili, że lodówka działa
ok.
Nie wiem czy bym teraz kupił - ja się trochę zraziłem do tej firmy. Poza tym
nie wiem co będzie słychać po wymianie :-)
pzdr
KK
|