Do zobaczenia jesienia

1. Data: 2003-07-21 09:08:54

Temat: Do zobaczenia jesienia
Od: "Magdalena W." <m.wajda@_NOSPAM_chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze wystarczy poczekac do nowego roku szkolnego/akademickiego, aby na
grupie przycichlo. Mam taka nadzieje. A na razie, dopoki sytuacja nie ulega
zmianie, udaje sie na dlugi urlop od grupy pl.rec.kuchnia.
Bylo milo, szkoda ze sie konczy.
Pozdrawiam
Magdalena

1. Data: 2003-07-21 09:19:34

Temat: Re: Do zobaczenia jesienia
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grupie przycichlo. Mam taka nadzieje. A na razie, dopoki sytuacja nie ulega
> zmianie, udaje sie na dlugi urlop od grupy pl.rec.kuchnia.

Szkoda. 1:0 dla alexa.

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-07-21 09:55:55

Od: p...@h...com szukaj wiadomości tego autora

> Szkoda. 1:0 dla alexa.
>
> Pozdrawiam,
> Ania

Nie rozumiem dlaczego wszyscy "uciekaja" z grupy.
Szkoda ze nie bylo tu alexa podczas dyskusji z "zurawinka"

A gdzie sa polonisci +

alex poszukaj ta dyskusje z " zurawinka"- nie wszyscy sa to tacy "swieci"!!!

pozdr/Patty

1. Data: 2003-07-21 10:03:14

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie rozumiem dlaczego wszyscy "uciekaja" z grupy.
> Szkoda ze nie bylo tu alexa podczas dyskusji z "zurawinka"

Dlaczego? Dyskusja bylaby tylko bardziej rozjatrzona, a zurawinka i tak by
odeszla.

> A gdzie sa polonisci +

O co chodzi z polonistami?

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-07-21 10:06:54

Od: p...@h...com szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego? Dyskusja bylaby tylko bardziej rozjatrzona, a zurawinka i tak by
> odeszla.

> O co chodzi z polonistami?
>
> Pozdrawiam,
> Ania
> Zrawinka podala duzo przepisow, ale zamiast "przepisy" napisala "recepty"/
miszka od wielu lat zagranica/ - to byl caly "wyklad" na temat jezyka
polskiego.

1. Data: 2003-07-21 11:59:20

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@h...com> napisał w wiadomości

> miszka od wielu lat zagranica/ - to byl caly "wyklad" na temat jezyka
> polskiego.

czy chcesz powiedziec, ze polonisci rozbudzili te dyskusje na temat jezyka i
poprawnosci form? Skad wiesz, ilu jest na liscie kuchnia polonistow? Czy
moze po prostu kazdego, kto jest, ze tak powiem "purysta jezykowym" wrzucasz
do polonistycznego worka?

pozdrawiam
wkn

1. Data: 2003-07-21 12:10:08

Od: p...@h...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pozdrawiam
> wkn
> Nie wiem czy znajde ten watek - ale jedna z tych osob podala ,ze jest z
wyksztalcenia polonista
Pzdr/Patty
Ach zreszta nie warto rozpoczynac dyskusji na ten temat
Patty

1. Data: 2003-07-21 12:13:22

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moze po prostu kazdego, kto jest, ze tak powiem "purysta jezykowym" wrzucasz

A poza tym to nieprawda, cala afera z zurawinka zaczela sie od wniosku, by
osoby nowe na liscie przynajmniej krotko sie przedstawily. Zurawinka odmowila,
potem sie obrazila i sobie poszla. Z tego co pamietam poszlo wlasnie o
przedstawianie sie a nie bledy jezykowe.

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-07-21 12:26:10

Od: p...@h...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> potem sie obrazila i sobie poszla. Z tego co pamietam poszlo wlasnie o
> przedstawianie sie a nie bledy jezykowe.

Tak sie zaczela ,ale... a zreszta mozesz sobie poczytac tutaj:
http://groups.google.com/groups?hl=sv&lr=&ie=UTF-8&o
e=UTF-8&threadm=akcobd%
24qot%241%40flis.man.torun.pl&rnum=1&prev=/groups%3F
q%3Dpl%2Brec.kuchnia%
2Bzurawinka%26hl%3Dsv%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUT
F-8%26selm%3Dakcobd%
2524qot%25241%2540flis.man.torun.pl%26rnum%3D1

1. Data: 2003-07-21 13:25:32

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> miszka od wielu lat zagranica/ - to byl caly "wyklad" na temat jezyka
> polskiego.

recepta jest również synonimem przepisu, choć obecnie rzadziej używanym.
Polecam sprawdzić w słowniku języka polskiego. To tak na marginesie, bo
za recepty to mnie się (niesłusznie) oberwało.

Waldek, Berlin, nigdy-NRD

Strusina....
Makaron "Agnesi"
Wino, wyciskanie miazgi, pestki, maszynka do mięsa
Pierwsze zlote patelnie
SUSHI w Wawie