Dobra penseta

1. Data: 2003-05-30 16:36:36

Temat: Dobra penseta
Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Ja nie wiem, może ze mną jest coś nie tak, ale nie mogę trafić dobrej
pensety, takiej, żeby się nią fajnie regulowało brwi. Faktem jest, że nie
kupowałam raczej droższych, tylko tańsze, ale teraz się zeźliłam i
postanowiłam sprawić sobie jakąś pożądną, no i tu moje pytanie. Może
polecicie jakąś firmę, czy coś, może sklep powiedzmy w Wawie, gdzie można
coś takiego kupić. Brwi mi już zarastają a jakoś mi się niechce ciągle
biegać do kosmetyczki i płacić.
Pozdrowka.
Maga

1. Data: 2003-05-30 16:50:34

Temat: Re: Dobra penseta
Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdź w Douglasie. Mają tam niezłe pensety.
Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-05-30 18:01:59

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Ja mam baaardzo dobra pensete z Sephory.Na prawde polecam:))) (tylko nie
wiem ile kosztuje)
Pozdro
Ania

1. Data: 2003-05-30 21:43:02

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>polecicie jakąś firmę, czy coś, może sklep powiedzmy w Wawie, gdzie można
>coś takiego kupić. Brwi mi już zarastają a jakoś mi się niechce ciągle

Polecam Wilkinsona - maja zwykle i automatyczne.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

dove - balsam do ciała