Dobre śniadanie (na słodko)

1. Data: 2003-02-21 00:03:42

Temat: Dobre śniadanie (na słodko)
Od: "Michał [mic]" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Co polecilibyściue mi do zrobienia na śniadanie dla dwóch osób.
Może być cokolwiek, byle by było: w rozsądnej cenie, bardzo dobre,
robiłoby wrażenie :-), wyglądało estetycznie i było na słodko.
Może być czasochłonne, ale bez przesady. Nie oczekuję gotowych
przepisów, ale za takie będę bardzo wdzięczny.

1. Data: 2003-02-21 04:25:56

Temat: Re: Dobre śniadanie (na słodko)
Od: "Olka (Ti`Ana)" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Feb 2003 01:03:42 +0100, Waćpanna lub Waćpan Michał [mic], w
wiadomości <b33qpq$p0i$1@zeus.polsl.gliwice.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> Może być czasochłonne, ale bez przesady. Nie oczekuję gotowych
> przepisów, ale za takie będę bardzo wdzięczny.

omlety z konfiturą wiśniową... mmmm...
2 żółtka/2łyżki mąki/2 łyżki mleka + piana z dwóch białek
usmażyć, posmarować, jeść najlepiej palcami ;)
--
Pozdrawiam, Olka (Ti`Ana) + gościnnie zapalenie oskrzeli
"Jestem chory, dziki wariat!" [T.Love]

1. Data: 2003-02-21 08:18:27

Od: "Chmiell" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może być czasochłonne, ale bez przesady. Nie oczekuję gotowych
> przepisów, ale za takie będę bardzo wdzięczny.

Czesc,

dawno nie robilem ale moze czas ;-)) bierzesz bulke paryska standardowo
kroisz. Rozbijasz jajko, kawałki bulki panierujesz w ww. i na patelnie.
Po obsmazeniu podajesz z drzemikiem (np. ananasowym) i kakałkiem,

Smacznego własnie zgłodnialy,
Chmiell

1. Data: 2003-02-21 08:22:02

Temat: Odp: Dobre śniadanie (na słodko)
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bułeczki maślane z konfiturą wisniową i do tego pyszna, aromatyczna kawa...
Albo placek drożdżowy np. z nutellą i oczywiście kawa lub cacao...
Można też zjeść kuleczki czekoladowe Nesquik z mlekiem, pycha!!!
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-02-21 08:26:00

Od: "Kama" <k...@p...pakiet24.pl> szukaj wiadomości tego autora

O ile się mylę to się nazywa tosty francuskie - chlebek maczany w cieście
naleśnikowym, opiekany na patelni i podawany na ciepło z dżemem. Spróbuj
poszukać
http://groups.google.com/groups?as_q=tosty%20francus
kie&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as
_ugroup=pl.rec.kuchnia&lr=&hl=pl
Kama

1. Data: 2003-02-21 08:28:26

Od: "Kama" <k...@p...pakiet24.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam zrób tak wejdź
> http://groups.google.com/groups?as_
i wpisz tosty francuskie

1. Data: 2003-02-21 08:53:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Feb 2003 01:03:42 +0100, "Michał [mic]"
<m...@w...pl> wrote:

> [...]
>Może być czasochłonne, ale bez przesady. Nie oczekuję gotowych
>przepisów, ale za takie będę bardzo wdzięczny.

tzw amerykanskie nalesniki - maka, troche cukru, proszek do
pieczenia, soda - w malych ilosciach oba, jaja, miekkie maslo.
zmixowac to bardzo dokladnie, masa musi byc gesciejsza niz na
normalne nalesniki, bo lyzka mazna anlewac ladne kolka. smazyc z
obu stron na zloto - podnosza sie w smazeniu (proszek i soda),
podawac ulozone w stos, przekladane kawaleczkami masla, polane
syropem, najlepiej klonowym a przy boku = plasterki na chrupko
usmazonego bekonu

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-21 09:51:41

Od: "slonko" <slonk0[NIESPAMUJ]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podawac ulozone w stos, przekladane kawaleczkami masla, polane
> syropem, najlepiej klonowym a przy boku = plasterki na chrupko

Jezzzuuu! Toc tego przepisu to ja od 3 lat szukam, na grupie pytalam, na
Internecie i nikt mi nie umial odpowiedziec jakie skladniki (a one takie
proste sa - jak drut). Jezeli jeszcze z tego wyjda amerykanskie nalesniki
(grubiutkie i puchate) to chyba Cie Krysiu kochana ozloce. Z nieba mi
spadlas (no tak... pierzasta ;) ).

Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2003-02-21 10:17:10

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:p4qb5voe299684uc1sp14qq5a8t80a06a5@4ax.com...
> tzw amerykanskie nalesniki - maka, troche cukru, proszek do
> pieczenia, soda - w malych ilosciach oba, jaja, miekkie maslo.

Brzmi mniamusnie :)
A moglabys podac proporcje mniej wiecej, zwlaszcza tego masla ile.

mag.
(zglodniala)

1. Data: 2003-02-21 12:07:36

Od: "Michał [mic]" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Będę miał z czego wybierać.

Pozdrawiam.

Krewetki!!!!
cześć - wzdycham sobie