Re: Dobro i Zło. . .

1. Data: 2003-05-17 15:44:23

Temat: Re: Dobro i Zło. . .
Od: "Human" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Human" <k...@g...pl> napisał w wiadomości news:...

> Użytkownik "Duch" <a...@p...com> napisał w wiadomości

> "na
>
> ZMARNOWANEGO ZYCIA GDZIEŚ ZA KRATKAMI ,ODPOWIEDZIALNOŚCI I KONSEKWENCJI
> KTÓRE I TAK PONIOSŁEM
> WTEDY OPATRZNOŚĆ CZUWAŁA I POSZKODOWANY WYSZEDŁ PRAWIE BEZ SZWANKU (DZIĘKI
> TEMU UNIKŁEM WIĘZIENIA)
> POSTANOWIŁEM SIE SKONTAKTOWĆ PRYWATNIE Z POSZKODOWANYM I PRZEPROSIĆ GO, I
> TEŻ TAK ZROBIŁEM
> ALE POZOSTAJĄ WYRZUTY SUMIENIA . . .

> nie
wlasciwie

> PATRZĄC Z PERSPEKTYWY CZASU TO DAŁO MI TO WIELE DO MYŚLENIA I W STOSUNKU
DO
> LUDZI ZMIENIŁEM SIĘ BARDZO
> DALEJ OKRADAM INSTYTUCJE I FIRMY LECZ (KU ZDZIWIENIU SAMEMU SOBIE) CZĘŚĆ
> ZDOBYCZNEGO POSTANOWIŁEM PRZEZNACZAĆ NA CELE CHARYTATYWNE W RAMACH
> REKOMPENSATY WYRZUTÓW SUMIENIA
>
> MÓJ SYSTEM WARTOŚCI JEST JAK PO WOJNIE JĄDROWEJ I MUSZE GO ODBUDOWAĆ (JAK
> NARAŹIE JESTEM TEGO TYLKO ŚWIADOMY)
> BRAK MI SUROWCA I SIŁY NA TAK MOZOLNĄ PRACE POZA TYM DOCHODZI KWESTIA
> ZERWANIA PEWNYCH UKŁADÓW Z LUDZMI MOJEGO POKROJU (LECZ ZDAJE SIE TO WRĘCZ
NIEMOŻLIWE). DOTYCZY TO PRZEWAŻNIE RÓŻNYCH PRZEKRĘTÓW , JESTEM CZĘSCIĄ
ŁAŃCUCHA A JEGO ZERWANIE OZNACZA MIMOWOLNE ODCIĘCIE KILKU OSUB OD "KORYTA"
OBAWIAM SIE ICH REAKCJI NA TO . TA PERSPEKTYWA MNIE STRASZNIE DOŁUJE I NIE
ROBIE NIC , TO STRASZNE ALE CO POCZĄĆ (TOCZE RÓŻNE SCENARUSZE W GŁOWIE I
PRZEWARZNIE SIE KOŃCZY WSZYSTKO CONAJMNIEJ ŹLE .

MUSZE TO JESZCZE PRZEMYŚLEĆ . . .

1. Data: 2003-05-17 16:14:23

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Human <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> STRASZNIE DOŁUJE I NIE ROBIE NIC , TO
> STRASZNE ALE CO POCZĄĆ (TOCZE RÓŻNE SCENARUSZE W GŁOWIE I
> PRZEWARZNIE SIE KOŃCZY WSZYSTKO CONAJMNIEJ ŹLE .

piszesz: "NIE ROBIE NIC"
a równocześnie: "DALEJ OKRADAM INSTYTUCJE I FIRMY"

piszesz: " MÓJ SYSTEM WARTOŚCI JEST JAK PO WOJNIE JĄDROWEJ I MUSZE GO
ODBUDOWAĆ (JAK NARAŹIE JESTEM TEGO TYLKO ŚWIADOMY)
a równocześnie: "CZĘŚĆ ZDOBYCZNEGO POSTANOWIŁEM PRZEZNACZAĆ NA CELE
CHARYTATYWNE W RAMACH REKOMPENSATY WYRZUTÓW SUMIENIA

wszyscy to mają: JA TEŻ NIC NIE ROBIĘ (czasem tylko piszę głupoty) ;)

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

1. Data: 2003-05-18 20:46:43

Od: "Human" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

STOSUNKU

WRĘCZ

> piszesz: "NIE ROBIE NIC"
PORAWIŁEM
> [...]
> CHARYTATYWNE W RAMACH REKOMPENSATY WYRZUTÓW SUMIENIA
>
> wszyscy to mają: JA TEŻ NIC NIE ROBIĘ (czasem tylko piszę głupoty) ;)

Nigdy nie byłem dobry z polskiego a na liście dyskusyjnej jestem po raz
pierwszy
Dzięki za wytykanie logicznych błędów ale podczas opisywania koncentrowałem
sie głównie na treści a nie na logicznej formie :-(

http://www.gazeta.pl/usenet/

Zaklocone wyniki Testow IQ
Władza i co dalej ....?
Czy samobójstwo jest złe?