przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna

1. Data: 2003-05-17 16:49:54

Temat: przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna
Od: "Anka" <n...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest mozliwa prawdziwa przyjazn miedzy mezczyzna a kobieta? Czy zadna ze
stron ani troche nie bedzie udawac?
Ostatnio przytrafila mi sie taka sytuacja- poznalam fajnego chlopaka.
Rozmawialismy przez pol imprezy. Pozniej nasze drogi sie rozeszly- tak
wyszlo,ze zadne z nas nie zdazylo wymienic sie numerami tel. i poszlo do
domu.
Po paru dniach przypadkiem spotkalismy sie znow. Od tamtej pory czesto
rozmawiamy, przebywamy ze soba.
On chyba chce czegos wiecej niz tylko przyjazni. Ja natomiast nie jestem
gotowa na kolejny zwiazek (zle wspomnienia z ostatniego). On moje uczucia
przyjazni, odebral jako cos wiecej. Zerwal dla mnie z dziewczyna.
Czuje sie fatalnie.
Jak mu delikatnie powiedziec,ze chce narazie pozostac z nim na stopie
przyjacielskiej? nie chce go zranic, nie chce go tez stracic.
Czy jest w ogole mozliwa przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna?
Jestem w malym dolku, wiem ze pisanie nie forum za mnie nie rozwiaze
problemu, ale chcialam uslyszec opinie na ten temat.
Wiem,ze decyzje -co dalej - musze podjac samodzielnie.

Pozdrawiam
AnkA

1. Data: 2003-05-17 16:59:40

Temat: Re: przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna
Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2003-05-17 18:49, Anka napisał:
> Czy jest mozliwa prawdziwa przyjazn miedzy mezczyzna a kobieta?

Oczywiście. Sam mam przyjaciółkę już od dobrych 15 lat :)

> Czy zadna ze stron ani troche nie bedzie udawac?

A to już zależy, czy ludzie tworzący ten związek są uczciwi względem
siebie.

> On chyba chce czegos wiecej niz tylko przyjazni. Ja natomiast nie jestem

Szczerość intencji to podstawa w przyjaźni. Jeśli Ty przyjmiesz do wiadomości
jego uczucia i pragnienia, a on Twój brak reakcji na nie i będzie taka sytuacja
Wam odpowiadać to nie ma problemu by przyjaźń trwała.

> gotowa na kolejny zwiazek (zle wspomnienia z ostatniego). On moje uczucia
> przyjazni, odebral jako cos wiecej. Zerwal dla mnie z dziewczyna.
> Czuje sie fatalnie.

Dlaczego? To jego sprawa, jego decyzja.
Ciebie to nic a nic nie powinno ruszać.

> Jak mu delikatnie powiedziec,ze chce narazie pozostac z nim na stopie
> przyjacielskiej? nie chce go zranic, nie chce go tez stracic.

Więc musisz to powiedzieć mu otwarcie, prosto, odważnie jeśli go szanujesz.
Nie możesz go oszukiwać, zwlekać ani owijać w bawełnę.

> Wiem,ze decyzje -co dalej - musze podjac samodzielnie.

Strach ma wielkie oczy, a Ty demonizujesz sytuację. Takie sprawy, że jedno
chce więcej niż drugie, są codziennością. Nie ma co z nich robić widły tylko
jasno, precyzyjnie i szczerze wyjaśniać swoje stanowisko.
I wszystko wtedy gra.

pozdrawiam
Arek

1. Data: 2003-05-17 17:22:24

Od: "Wombat Wombat" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek <a...@e...net> napisał(a):

> Oczywiście. Sam mam przyjaciółkę już od dobrych 15 lat :)

Hm, ja mam troche odmienne doświadczenia, jeśli kobietę traktuje jak
przyjaciela nie patrzę na to że jest kobietą (traktuje ja jak faceta), mówie
jej o sobie dużo czasem może za dużo, wtedy jest to wykorzystywane przeciwko
mnie, ktos rząda odemnie czegoś więcej niż tylko kontakt psychiczny.
Nie wiem jak to robisz, szczerze bardzo Ci zazdroszczę, bo musze przyznac że
płec przeciwna ma czasem naprawde niesamowite podejście do pewnych problemów
jak również możliwości ich rozwiązywania.
Może dlatego tak jest iż niedostępność jest pociągająca ??

Pozdrawiam

Wombat
--------------------------
"...
zły czas smoku umierają młodo..."

1. Data: 2003-05-17 17:54:16

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2003-05-17 19:22, Wombat Wombat napisał:
> Hm, ja mam troche odmienne doświadczenia, jeśli kobietę traktuje jak
> przyjaciela nie patrzę na to że jest kobietą (traktuje ja jak faceta), mówie

A dlaczegóż to kobietę traktujesz jak faceta !?!?
Płciowość to istotny atrybut naszego człowieczeństwa, dlaczego swoją przyjaciółkę
z tego wyzuwasz?

> jej o sobie dużo czasem może za dużo, wtedy jest to wykorzystywane
> przeciwko mnie, ktos rząda odemnie czegoś więcej niż tylko kontakt
> psychiczny.

Nie rozumiem. W jaki sposób wykorzystywane?
W dodatku sam kontakt psychiczny wg mnie wyklucza możliwość istnienia przyjaźni.

> Nie wiem jak to robisz, szczerze bardzo Ci zazdroszczę, bo musze przyznac że

Jakoś specjalnie nie muszę się starać, ani ona też, by przyjaźń trwała,
co oczywiście nie oznacza, że nasz związek nie wymaga dbałości i pielęgnowania.
Nie znaczy to też, że jest wieczna sielanka - bywają między nami sprzeczki
czy też konflikty, ale nie jesteśmy ani zawzięci ani pamiętliwi i umiemy sobie
z nimi póki co spokojnie radzić.
Myślę, że podstawą jest stanowisko traktowania drugiej osoby jako DAR, a nie jako
coś co się należy, brak obaw przed szczerością nawet jak jest bolesna no i
lojalność wobec pewnych wad drugiej strony. :)

> płec przeciwna ma czasem naprawde niesamowite podejście do pewnych problemów
> jak również możliwości ich rozwiązywania.
> Może dlatego tak jest iż niedostępność jest pociągająca ??

No nie wiem - dla mnie kobiety nie są niedostępne ;))

pozdrawiam
Arek

1. Data: 2003-05-17 19:33:16

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> On chyba chce czegos wiecej niz tylko przyjazni. Ja
natomiast nie jestem
> gotowa na kolejny zwiazek (zle wspomnienia z ostatniego).

Gotowa to jesteś tylko nie chcesz - i lepiej się zastanów
dlaczego nie chcesz (bo złe wspomnienia generalizujące
negatywne nastawienie do życia należy leczyć)

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-05-17 22:04:04

Od: "Wombat Wombat" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W dodatku sam kontakt psychiczny wg mnie wyklucza możliwość istnienia
przyjaźni

I z tym sie nie zgadzam, tylko zastanawia mnie jedno czy tak samo rozumujemy,
bo dla mnie przyjaźń nie łaczy sie w cale z seksem, czyli to co wspomniałem
iz kobiete traktuje jak faceta.

Wombat
------------------------------------
"...zły czas smoki umierają młodo.."

1. Data: 2003-05-17 23:26:04

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2003-05-18 00:04, Wombat Wombat napisał:
> I z tym sie nie zgadzam, tylko zastanawia mnie jedno czy tak samo rozumujemy,
> bo dla mnie przyjaźń nie łaczy sie w cale z seksem, czyli to co wspomniałem
> iz kobiete traktuje jak faceta.

Nie chodziło mi o seks, lecz o fizyczny kontakt, czułości, wygłupy, utulenia.

A co do seksu i przyjaźni to dwie różne zjawiska, które mogą iść ze sobą w parze,
jak również nie występować razem. W każdym bądź razie jedno nie wyklucza drugiego.

pozdrawiam
Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

1. Data: 2003-05-17 23:31:05

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

kobiete traktuje jak faceta.

Nie chodziło mi o seks, lecz o fizyczny kontakt, czułości, wygłupy, utulenia.

A co do seksu i przyjaźni to są dwa różne zjawiska, które mogą iść ze sobą

http://www.elita.pl/hipnoza

1. Data: 2003-05-19 11:52:38

Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <n...@n...pf.pl> napisał w wiadomości

> Czy jest mozliwa prawdziwa przyjazn miedzy mezczyzna a kobieta? Czy zadna
ze
> stron ani troche nie bedzie udawac?

Jeżeli on czuje do Ciebie coś więcej, to żadnych szans na przyjaźń nie
widzę.
Pozdrówki,
Elle.

1. Data: 2003-05-19 12:10:49

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elle" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

"Anka"
> ze

> Jeżeli on czuje do Ciebie coś więcej, to żadnych szans na przyjaźń nie
widzę.

Nie zgadzam się! :)
Jak najbardziej możliwe. Sprawdzone przez wiele lat.
Wystarczy Świadomość, że prwadziwa przyjaźń jest czymś
bardzo cennym. Najcenniejszym w życiu.

E.:)

Re: Dobro i Zło. . .
Zaklocone wyniki Testow IQ