przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna

1. Data: 2003-05-19 12:33:01

Temat: Re: przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna
Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTM" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
news:baahh5$ajt$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie zgadzam się! :)
> Jak najbardziej możliwe. Sprawdzone przez wiele lat.

No cóż, mam chyba nieco inne doświadczenia i stąd taki mój pogląd :-)
Być może jest to możliwe z punktu widzenia strony nie-zakochanej, ale
wyobrażam sobie że z perspektywy strony zaangażowanej uczuciowo może to nie
wyglądać tak kolorowo :-)

> Wystarczy Świadomość, że prwadziwa przyjaźń jest czymś
> bardzo cennym. Najcenniejszym w życiu.

A co z tą przyjaźnią w obliczu Świadomości, że nigdy nie będziesz z tą
ukochaną osobą, że nie odwzajemnia ona Twojego uczucia miłości? Czy nie
powoduje/nie powodowałoby to w Tobie poczucia bezsilności, bezsensu, bólu?
Co czujesz/czułabyś widząc ukochanego w objęciach swojej połówki? Czy jesteś
pewna, że pomimo przyjaźni, nie poczułabyś chociaż leciutkiego ukłucia w
sercu? :-) Czy taka przyjaźń może być tak naprawdę szczera?
Pozdróweczki,
Elle.

1. Data: 2003-05-19 13:04:27

Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka <n...@n...pf.pl> napisał(a):

> Czy jest w ogole mozliwa przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna?

Jest jeden warunek facet musi być gejem.

1. Data: 2003-05-19 15:48:48

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "uzus" <u...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Jest jeden warunek facet musi być gejem.

nieprawda
trzeba "tylko" dużej dawki dyscypliny i bezwzględnego przestrzegania zasad
takiej myślowej i cielesnej wstrzemięźliwości
wtedy przyjaźń między kobietą a mężczyzną może się udać

przynajmniej chciałabym żeby tak było :))

pozdrowienia

Natalia

1. Data: 2003-05-19 15:58:34

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

powiem ci z wlasnego doswiadczenia ze raczej przyjazn miedzy kobieta i
mezczyzna jest malo prawdopodobna. ja tez kiedys mialam super kolege,
uwielbialam z nim spedzac czas, rozmawiac, jezdzic na wycieczki itd. ja go
traktowalam czyto jak przyjaciela, zawsze zachowywalam odpowiedni dystans od
niego itd. ale dla niego bylo to za malo, chcial zwiazku, niestety ja nie,
nasza "przyjazn" skonczyla sie, zaluje tego bardzo bo byl wyrabistym
towarzyszem.
mam w sumie przyjaciela ale z nim gadam albo przez telefon albo przez
jakiegos "mesendzera", nasz przyjazn sie utrzymuje bo nie spotykamy sie za
czesto i nie mamy fizycznego kontaktu.

pozdr
Kasia

1. Data: 2003-05-19 17:23:55

Temat: Odp: przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna
Od: "Ellegon" <E...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> ze

Wydaje mi sie, ze jest to mozliwe, ale trzeba sobie powiedziec szczerze, ze
to jest tylko przyjazn. Nie zostawiac tej sprawy niewyjasnionej, gdyz jesli
druga osoba zacznie sobie robic nadzieje na cos wiecej, to
najprawdopodobniej to co jest miedzy takimi ludzmi legnie w gruzach, albo
bedzie ranilo ktoras z osob. Jesli obie osoby traktuja przyjazn, jako cos
naprawde wspanialego i waznego, to chyba warto powalczyc o przyjazn.

> Jeżeli on czuje do Ciebie coś więcej, to żadnych szans na przyjaźń nie
> widzę.

Jesli oboje sa na tyle silni aby sobie to wytlumaczyc to czy nie warto
sprobowac walczyc o przyjazn?

Kiedys uslyszalem taki wiersz

"Snieg stopnieje
Kwiaty zwiedna,
ale prawdziwa przyjazn
przetrwa wieki."

Jesli dla kogos przyjazn jest bardzo cenna, to jest ona mozliwa miedzy
kobieta, a mezczyzna.
Wiem to z wlasnego doswiadczenia, choc przyznam, ze nieraz sa momenty
trudne.

Pozdrawiam
Ellegon

1. Data: 2003-05-20 19:31:16

Od: szerafiin <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 May 2003, m...@y...com wrote in

> mam w sumie przyjaciela ale z nim gadam albo przez telefon albo przez
> jakiegos "mesendzera", nasz przyjazn sie utrzymuje bo nie spotykamy
> sie za czesto i nie mamy fizycznego kontaktu.

sam sie znalazlem w takiej sytuacji...kontakt jakikolwiek jest trudny,
strasznie boli kiedy sie wie ze nie jest sie z nia, dodatkowo razem
pracujemy, wiec widzimy sie codziennie tydzien po tygodniu...probuje o tym
jakos nie myslec, jakoz wtedy lapie dziwne humory, moze to i dobrze ale z
pewnoscia zle wplywa na prace...cale szczescie potrafimy (potrafie)
rozmawiac o tym, wtedy czuje sie lepiej, wkoncu to ona wrocila do swojego
mezczyzny, mimo ze w sumie nic nie wiadomo jak bedzie, a moj psycholog
poradzil mi czekac, bo nic innego w sumie zrobic sie nie da, jednak to jest
takie frustrujace czasem i boli, i gdy jestem blisko niej, eh, z tego
punktu, gdy wchodza uczucia i jest ktos trzeci na drodze to jest trudne i
gdy "szala" przechyla sie na osobe trzecia to uwazam ze przyjazn jest
conajmniej niemozliwa, chocby dlatego ze potrzeba jakos sie "wyleczyc" z
tego uczucia, zgasic, bez tego mozna sobie wcale juz nieulozyc zycia...

pozdr
szerafiin

1. Data: 2003-05-20 21:27:55

Od: Marta Rydzynska <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 17 May 2003 21:33:16 +0200, Qwax wrote:

(bo złe wspomnienia generalizujące negatywne nastawienie do życia
> należy leczyć)

Ja mam takie wspomienia. Wiem że mam z tego powodu uraz i że trzeba z
tym skączyć a mimo to uraz ciągle jest.
Tak to już jest. Otwierasz przed kimś drzwi więc ktoś wchodzi.
Z olewką odnosi sie do tego co widzi, wychodząc trzaska drzwiami i już masz
kopa w psychikę, zatrzasnięte drzwi i "samogniew wstrząsający"
Czyli złościsz się na siebie za swą otwartość a tym samym zakładasz
uszczelkę na i tak już zatrzasnięte drzwi...
a przez takie wrota mało co się przedostanie.

Ludziom z "generalizującymi negatywne nastawienie do życia wspomieniami"
ciężko jest komukolwiek zaufać.

Czy i na to jest jakaś terapia?

--
Neyro # Don't feel...#

1. Data: 2003-05-21 04:37:11

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka <n...@n...pf.pl> napisał(a):

> [...]
> stron ani troche nie bedzie udawac? . . .
> Czy jest w ogole mozliwa przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna? . . .

moimi prawdziwiymi przyjaciółkami są te kobiety których
"nie przeleciałem":

mamusia,
żona kolegi,
nieletnia sąsiadka,
kuzyn sąsiada
i parę miliardów innych kobiet niezależnie od płci i wieku. :o)

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

Re: Dobro i Zło. . .