Strona główna Grupy pl.soc.inwalidzi Dofinansowanie skladek ZUS przez PFRON a inna pomoc de minimis Re: Dofinansowanie skladek ZUS przez PFRON a inna pomoc de minimis

Re: Dofinansowanie skladek ZUS przez PFRON a inna pomoc de minimis

Data: 2011-04-04 07:38:17
Temat: Re: Dofinansowanie skladek ZUS przez PFRON a inna pomoc de minimis
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl>

Dnia 2011-04-03 17:44, użytkowniczka/użytkownik Koola napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):

> A czemu by nie mialo byc warto? Ludzie ciagna z dotacji ogromna kase to
> czemu ON nie moga ;)

Nie interesowałem się tym - szczerze mówiąc nie mam czasu - :/
Jak mam stracić kupę czasu na procedury ... - to wiesz :)

> Z takich pilnych i bardzo potrzebnych rzeczy to pytalem w PFRONie o
> dofinansowanie na wdrozenie podpisu elektronicznego -to by mi baaaardzo
> pomoglo - ale oczywiscie w PFRONie nic nie wiedza.

Patrzyliśmy z bratem, w tej chwili e-podpis kosztuje 300 zł na osobę, nie jest to
kwota powalająca na kolana :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)