Dojrzale kobiety

31. Data: 2008-11-26 15:00:30

Temat: Re: Dojrzale kobiety
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:ctb0w4pda2ub.1esmweqkysk7j.dlg@40tude.net...
> ...Zboczenie, jak wiadomo, popularne wśród psychologów...
auuu ...
e hhh.

32. Data: 2008-11-26 15:02:28

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 20-35 lat. Fakt, jest zadbana, zawsze świetnie ubrana, wykształcona
Eee, no to siętu całą grupą z gawronem, trenerem itp chyba jeszcze łapiemy
Poczułem się przez chwilę jak pożądany Adonis...

33. Data: 2008-11-26 15:16:29

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> Eee, no to siętu całą grupą z gawronem, trenerem itp chyba jeszcze
> łapiemy ...

Eee, coś mi się wydaje, że Gawron już się nie łapie.;)

> Poczułem się przez chwilę jak pożądany Adonis...

No, czyli jakieś plusy są. :)

Ewa

34. Data: 2008-11-26 15:21:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 04:18:36 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Ikselka-Pomin te 14 lat i juz bedzie zgodne z kodeksem.

A co ma do tego kodeks? - że od 14 lat to już nie dziecko i można?
Nie dbam o kodeks. Dla mnie, kobiety dojrzałej, 14-latek to dziecko,
srajtek, smarkul i tyle. I nikt mi tego nie musi pokazywac w kodeksie, lecz
mówią mi to moje odczucia Aseksualne w stosunku do dzieci w tym wieku.
Natomiast jaka jest dolna granica wiekowa zdrowego zainteresowania młodymi
mężczyznami dla mnie? - tak sobie myślę, że jakieś 24 lata, nie niżej. Już
23 to jakbym własnego bratanka... To zresztą czyste teoretyzowanie jak dla
mnie, bo jakoś moje zainteresowanie seksualne meżczyznami póki co skupia
się i tak na jednym obiekcie, nie wliczając w nie, oczywiście, niewątpliwej
i normalnej przyjemności płynącej z oglądania męskich młodych ciał w
mediach itp. A najbardziej podoba mi się ten obiekt - to jest absolut, wzór
i nikt go dotąd nie prześcignął w doskonałości:
http://www.aup-kwidzyn.ckj.edu.pl/publikacje/wisniew
ska/wizerunek_czlowieka-zdjecia/Dyskobol.jpg

Podsumowując: osobowość pani psycholog to żeńskie "wydanie" pedofilii.

35. Data: 2008-11-26 15:27:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 04:30:36 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Gawron wrote:
> Tak,przez skojarzenie napisalem,widzialem taka kobiete w
> Sadzie,pierwsze co mi przyszlo do glowy,przez to jak gestykulowala,to
> ale ta kobieta ma klase.

Oceniasz klasę po gestykulacji???

36. Data: 2008-11-26 15:29:58

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Eee, coś mi się wydaje, że Gawron już się nie łapie.;)

Chyba że do roli nauczyciela ;)

Sorry, Gawron, ja też już wypadłam z przedziału ;)

Ewa

37. Data: 2008-11-26 15:34:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 13:49:30 +0100, medea napisał(a):

> [...]
.googlegroups.com

> Znam jedną babkę, która przekroczyła niedawno pięćdziesiątkę. Poluje na
> młodych facetów, gdzie tylko się da. Może nie na nastolatków (chociaż
> nie wiem, czy i na takich nie miałaby ochoty), a na takich w przedziale
> 20-35 lat. Fakt, jest zadbana, zawsze świetnie ubrana, wykształcona
> itd., ale z klasą niewiele ma to wspólnego. Dla mnie jest żenująca taka
> kobitka z kociokwikiem.

Dlaczego żenująca? - skoro gdzie tylko się da, to znaczy, że ciągle
niezaspokojona, czyli nimfomanka i tyle. Chore podwójnie, bo nawet nie samo
zainteresowanie młodymi samcami, lecz jego natężenie każące jej szukać oraz
jej wewnętrzna niezgodność psychiczna i fizyczna z własnym ciałem. A fakty
są takie, że biedna kobieta w tym wszystkim pewnie daje sie dodatkowo
wykorzystywać materialnie.

38. Data: 2008-11-26 15:40:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 16:00:30 +0100, Redart napisał(a):

> auuu ...
> e hhh.

...-seksuologów, w tym dziecięcych oraz nauczycieli, księży i kierowników
chórów chłopięcych.
Teraz już OK?
:-PPP

39. Data: 2008-11-26 15:45:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 16:29:58 +0100, medea napisał(a):

> Chyba że do roli nauczyciela ;)
>
> Sorry, Gawron, ja też już wypadłam z przedziału ;)

Na jakiej stacji? - ;-PPP

40. Data: 2008-11-26 15:46:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-Ta Pani psycholog jest hipotetyczna,chociaz zwiazek starszej z
mlodszym prawdziwy jest.Tak sie zastanawialem nad tym odmladzaniem za
pomoca mlodosci,taki powrót wstecz za pomoca mlodego.Spotykalem taki
kobiety,które oswiadczaly ze nasienie mlodego dziala odmladzajaco.Tak
sobie te relacje tlumaczyly.Znowuz pewna lawniczka,wpadala w zupelna
lekkomyslnosc w Sadzie na widok mlodych mezczyzn.Wiesz,trzeba jej bylo
ciagle sale pokazywac ,w której odbywaja sie sprawy,ladnie wypinala
piersi i krecila biodrami.Kiedys tak jej sie oczy blyszczaly i nogi
rozchylily na widok mlodych ze Sedzina zapytala-Chcesz go
zaliczyc.Kiwnela z aprobata glowa. doskonałości:
> http://www.aup-kwidzyn.ckj.edu.pl/publikacje/wisniew
ska/wizerunek_czlowieka-zdjecia/Dyskobol.jpg

> Podsumowując: osobowość pani psycholog to żeńskie "wydanie" pedofilii.

Ilu tak naprawdę jest w Polsce katolików?
[Wrocław] Gdzie terapia poznawczo-behawioralna?
Ściąganie - a miało być inaczej
a w anglii wydalają dzieciaki ze szkół
Maluchy chcą widzieć mamę - najnowsze odkrycie naukowe!