Re: Dom za 1$

From: Adam Szendzielorz <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.biznes.banki,pl.rec.dom
Subject: Re: Dom za 1$
Date: Wed, 8 Dec 2010 04:39:54 -0800 (PST)

On 8 Gru, 11:52, "Czesuaw P." <c...@o...pl> wrote:

> Jaki jest cel tych post w, je li Ty - or downik taniego domu sam w takowym
> nie mieszkasz? Powiedz prosz , ile kosztowa o twoje mieszkanie? 1 dolara? Bo
> je li nie to po co to wszystko?

On, o ile dobrze go rozumiem, wcale nie zabrania bogatemu mieszkac w
duzym i bogatym domu - jest tylko fanatycznym przeciwnikiem kredytow.
Wedlug niego lepiej mieszkac w takiej ruderze kupionej za gotowke, niz
w ladnym domu z hipoteka.

Pewnie, ze lepiej nie miec hipoteki. Ale jak ma sie zdolnosc kredytowa
i perspektywy na jej bezproblemowa splate - dla mnie - oczywiscie
lepszy dom z hipoteka :)
pozdr.

--
Adam Sz.