Domofon na kartę zblizeniową zamiast na klusz w bloku,

11. Data: 2012-02-23 06:49:00

Temat: Re: Domofon na kartę zblizeniową zamiast na klusz w bloku,
Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cation" <c...@w...pl> wrote:

> Roger produkuje 2 typy czytników - na karty Unique i Mifare, dowiedz się jaki
> macie standard "pracowy"

Oboje mamy karty 125kHz. U żony jest chyba unique, u mnie cos innego. Czytnik
kartę żony "widzi", czyli po przyłożeniu pika, że jest obca, ale nie da się jej
wprowadzić do systemu.
Moja karta, mimo że jest na 125kHz, dla czytnika jest niewidoczna.

--
Bartek

12. Data: 2012-02-23 11:29:13

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-23 07:49, Bartek pisze:

> [...]
> nie da się jej wprowadzić do systemu.
> Moja karta, mimo że jest na 125kHz, dla czytnika jest niewidoczna.

Możesz mieć w standardzie Indala, wtedy nic nie poradzisz. Dodatkowo,
jeśli to sa czytniki np. Unicardu, to tylko urządzenie z Unicardu
przeczyta kartę.

13. Data: 2012-02-23 22:01:52

Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie da się jej wprowadzić do systemu.
> Moja karta, mimo że jest na 125kHz, dla czytnika jest niewidoczna.

czy to są karty zbliżeniowe ?? , coś takiego jak do kodowania biletów w
Autobusach komunikacji miejskiej.

14. Data: 2012-02-24 17:42:20

Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote:

> czy to są karty zbliżeniowe ?? , coś takiego jak do kodowania biletów w
> Autobusach komunikacji miejskiej.

Tak, to karty zbliżeniowe. Przy czym format karty może być różny: typowa karta
ISO, brelok czy nawet biochip wszczepiony pod skórę :)
http://pl.wikipedia.org/wiki/RFID

--
Bartek

15. Data: 2012-02-24 22:25:53

Od: Maciej Iwanczewski <nawiiwan@wytnij_togazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-21 20:54, Gupik pisze:
> czy w ogóle istnieją takie domofony że zamiast drzwi otwierać kluczem po
> prostu przykłada się kartę ?? + klucz jako opcja , i ile mogłaby
> kosztować przeróbka ?? , za info, dzięki.

Przerabiałem to u siebie. Moja propozycja jest poniżej :)

Popatrz jakie nowe domofony są montowane na osiedlu. Mogą to być np.
Urmet lub ACO.
Popatrz w sieci czy te domofony są sprzedawane z czytnikami kart. Jak
tak to zorientuj się o ile droższy jest domofon z czytnikiem oraz ile
kosztują karty/pastylki. Prawdopodobnie to będą karty/pastylki Unique w
śmiesznej cenie - na allegro.

Z taką analizą poszukaj osób decyzyjnych. U mnie to jest rada
mieszkańców danego rejonu - taka rada decyduje o wymianie domofonu która
jest płacona z funduszu remontowego.
Przekonaj ich i będziesz miał domofon z czytnikiem. Mi było o tyle
łatwiej, że jestem "członkiem" więc podczas wspólnego spotkania
rozmawialiśmy o domofonach i przedstawiłem swoją analizę kosztów i
przekonałem innych i zrobiliśmy domofony z czytnikami.

Powodzenia.

Maciek

16. Data: 2012-02-26 18:37:58

Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy czym nie polecam domofonów Urmet do bloków i budynków
wielomieszkaniowych, bo domofony Urmet to wyjątkowe gówno z samymi wadami za
cenę z sufitu.

Jaka taryfa do karty SIM w centralce alarmowej?
roznica w prasowaniu zelazkiem zwyklym, a zelazkiem z generatorem pary
Stare normy żyzycia wody
identyfikacja insekta łazienkowego :)
BB -- czyli buty z Baty