Donaty wg Wkn

1. Data: 2002-02-18 21:12:57

Temat: Donaty wg Wkn
Od: "Sorfi" <a...@u...home.se> szukaj wiadomości tego autora

czy moge poprosic o przepis na te donaty bo n grupie zrobiono mi ochpte a
nie moge znalezc przepisu w archiwum
bardzo prosze i z gory dizekuje

sorfi
gg 1925604
icq 57273690
"Zycie to jest to co nam sie zdarza gdy mamy inne plany"

1. Data: 2002-02-19 08:17:11

Temat: Re: Donaty wg Wkn
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sorfi <a...@u...home.se> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a4rqrc$ckb$...@n...onet.pl...
> czy moge poprosic o przepis na te donaty bo n grupie zrobiono mi ochpte a
> nie moge znalezc przepisu w archiwum
> bardzo prosze i z gory dizekuje
> pozdrawiam

proszę:
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=125
15 dag półtłustego albo chudego twarogu
7 dag cukru
cukier waniliowy
6 łyżek mleka
6 łyżek oleju
szczypta soli
30 dag mąki pszennej
2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
olej do smażenia
cukier puder
Zrobienie ciasta zajmuje 5 minut, potem tylko usmażyć i gotowe. A robi się
je tak:
Twaróg utrzeć z cukrem, mlekiem, olejem i szczyptą soli. Dodać mąkę z
proszkiem i zagnieść gładkie ciasto. Raczej nie dawajcie więcej mąki niż 30
dag, bo ciastka mogą byc za twarde, dajcie tyle, żeby się ładnie zagniotło.
Rozwałkować na grubość około 1,5 cm. Szklaneczką o średnicy około 5-6 cm
wycinać kółka, a następnie pośrodku każdego wykrawać kieliszeczkiem małą
dziurkę. I tak aż do wykorzystania całego ciasta.
W rondelku rozgrzać tyle oleju, żeby donaty były całe zanurzone, wkładać
ciastka i smażyć na niewielkim ogniu z każdej strony po 2 minuty na złoty
kolor.
(Jeśli tłuszcz będzie zbyt gorący szybko ściemnieją i nie dopieką się w
środku).
Gotowe pączki osączyć z tłuszczu na papierowym ręczniku, ułożyć na talerzu i
posypać cukrem pudrem.
Najsmaczniejsze są świeżutkie.

Można też polać je lukrem z 15 dag cukru pudru utartego z 3 łyżkami cytryny
i posypać płatkami migdałowymi zanim lukier steżeje.

Wkn

ps. oby się udały, twaróg kup półtłusty, z mąką nie przesadzaj, ciasto
podczas wykrawania nie może być za twarde.

1. Data: 2002-02-19 10:44:06

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie sa donaty tylko OPONKI:))))
Przynajmniej u mnie w domu tak sie na to mowi.
Pozdrawiam
Mich

1. Data: 2002-02-19 10:48:29

Temat: Re: Donaty wg Wkn - OT
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mich <M...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@c...pl...
> To nie sa donaty tylko OPONKI:))))
> Przynajmniej u mnie w domu tak sie na to mowi.
> Pozdrawiam
> Mich

A mówcie jak chcecie, oponki, kółka ratunkowe, dziurawe pączki, ciastka z
dziurą. Mi naprawdę wszystko jedno :-))

Wkn

1. Data: 2002-02-19 11:15:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A mówcie jak chcecie, oponki, kółka ratunkowe, dziurawe pączki, ciastka z
>dziurą. Mi naprawdę wszystko jedno :-))
>
>Wkn

albo jak po moim experymencie naukowym - dinozaury, osmiornice i
matwy (= montfy)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-19 11:33:47

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> albo jak po moim experymencie naukowym - dinozaury, osmiornice i
> matwy (= montfy)

Nie da sie Krysi nie lubic :-))))))
Ale nie przejmuj sie, trzeba to bylo w paczke i do Gdanska, mój maz wszytsko
zje, byle slodkie. Ostatnio narzekal, ze lee, drozdzówka, on nie lubi
drozdzówek! A za dwa dni: juz nie ma drozdzówki? Szkoda, bo bardzo dobra
byla.
A sam zjadl 3/4, skubaniec.

Wkn

1. Data: 2002-02-19 15:48:12

Od: "moooni" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości:

> A mówcie jak chcecie, oponki, kółka ratunkowe, dziurawe pączki, ciastka z
> dziurą. Mi naprawdę wszystko jedno :-))

U nas mówimy na to torusy ;-)

--
MonikaS