Dong Nam - tajska kuchnia..

1. Data: 2003-10-15 18:17:43

Temat: Dong Nam - tajska kuchnia..
Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Razem z małżonkiem jestśmy wielbicielami kuchni tajskiej.
Czy ktoś z grupowiczów był w tej restauracji? Jak smakowało?
Bardzo proszę o opinie.
Magda

1. Data: 2003-10-15 18:23:05

Temat: Re: Dong Nam - tajska kuchnia..
Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Oct 2003 20:17:43 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Magdalena*, w
wiadomości news:<bmk306$qq2$1@SunSITE.icm.edu.pl> zawarł, co następuje:

> Razem z małżonkiem jestśmy wielbicielami kuchni tajskiej.
> Czy ktoś z grupowiczów był w tej restauracji? Jak smakowało?
> Bardzo proszę o opinie.

może napisz w jakim mieście...?
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2003-10-15 18:26:42

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2003-10-15 at 20:23, Ti`Ana wrote:
> Dnia Wed, 15 Oct 2003 20:17:43 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Magdalena*, w
> wiadomości news:<bmk306$qq2$1@SunSITE.icm.edu.pl> zawarł, co następuje:

> może napisz w jakim mieście...?

Noo, jak nie napisano w jakim miescie, to znaczy, ze w Default City,
czyli w Warszawie ;-)

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-10-15 18:59:45

Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Noo, jak nie napisano w jakim miescie, to znaczy, ze w ,
> czyli w Warszawie ;-)

Przepraszam, napisałam , ze w Warszaiwe, ale potem wywaliłam to zdanie. I
juz nie dodałam. Rzeczywiście w "Default City" jak piszesz, w Warszawie.
Magda

1. Data: 2003-10-15 19:24:57

Od: "" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> --
> Pozdrawiam, Ti`Ana
> "Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

To oczywiste, że w Warszawie. dla warszawiaków Polska zaczyna się i kończy w
Warszawie. Reszta nie istnieje na mapie, szczególnie na wschód od Wisły. pzdr.

1. Data: 2003-10-15 19:32:26

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2003-10-15 at 21:24, m...@W...onet.pl wrote:

> To oczywiste, że w Warszawie. dla warszawiaków Polska zaczyna się i kończy w
> Warszawie. Reszta nie istnieje na mapie, szczególnie na wschód od Wisły. pzdr.

Alez istnieje, istnieje... A czemu uwazasz, ze wschod od Wisly zanikl w
swiadomosci Warszawiakow?

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-10-15 20:11:57

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Oct 2003 21:32:26 +0200, m...@p...onet.pl (Kot) wrote:

>Alez istnieje, istnieje... A czemu uwazasz, ze wschod od Wisly zanikl w
>swiadomosci Warszawiakow?
>
>--
>Kot <m...@p...onet.pl>

Pewnie ma kompleksy...
;->>>>>
Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-10-16 09:51:48

Od: "EuGeni" <s...@U...ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Noo, jak nie napisano w jakim miescie, to znaczy, ze w Default City,
> czyli w Warszawie ;-)
>
> --
> Kot <m...@p...onet.pl>

Hej!

Ach, ta warszawska megalomania...

Namaste!
--
EuGeniusz Dębski

www.debski.art.pl
www.fahrenheit.eisp.pl - prawdopodobnie najlepszy polski sieciowiec

1. Data: 2003-10-16 17:08:24

Od: "cct" <c...@g...pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

| To oczywiste, że w Warszawie. dla warszawiaków Polska zaczyna się i
| kończy w Warszawie. Reszta nie istnieje na mapie, szczególnie na
| wschód od Wisły.

Nie do końca. Z Polski kojarzą jeszcze Kraków (silnie rozwinięty kompleks
niższości ;)).

| pzdr.

pozdrawiam
cct ze stolicy Polaków (Kraków of koz)

1. Data: 2003-10-16 18:17:24

Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 15 Oct 2003 20:17:43 +0200, "Magdalena"
<m...@a...pw.edu.pl> wrote:

>Czy ktoś z grupowiczów był w tej restauracji? Jak smakowało?

Bylam tam jakies pol roku temu - owszem smakowalo, ale porcje
stosunkowo male (kiedys byly wieksze), bardzo dobra zielona herabta.
Fajny wystroj, ceny srednie.

--
Catalina
icq # 54287160