Re: Doświadczyłem nowego narzędzia i się fascynuję :))))))))

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Doświadczyłem nowego narzędzia i się fascynuję :))))))))
Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
Date: Fri, 19 Nov 2010 20:45:07 +0100

Dnia Fri, 19 Nov 2010 10:00:55 +0100, Jackare napisał(a):

> ja akurat kupiłem narzędzie no name. Najporządniej wyglądające z najatńszych
> "marki" Performane Power 400W w castoramie.
> Dla mnie to tylko użytek domowy - przepracuje może z 10-15 godzin w ciągu
> najbliższych 2 miesięcy a potem to od przypadku do przypadku. Kosztowała
> niecałe 100 zł.

No i dobrze - ja też nie planuję szlifowania drzwi więcej razy niż ten
jedyny. No to chyba kupię właśnie ten model. Poprzednie 6 drzwi szlifowałam
sama, papierem ściernym, ręcznie - poniewaz też są w starym stylu i mają
takie różne zawijaski 8-]
Malowanie ich to już była czysta przyjemność. I naprawdę polecam wodną
lazurę.