Drętwienie ręki podczas snu - normalne?

1. Data: 2005-05-03 18:23:51

Temat: Drętwienie ręki podczas snu - normalne?
Od: Mariusz Bobilski <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od jakiegos czasu zauważyłem u siebie dziwną sprawę - czasami (tak srednio
raz - dwa razy na miesiąc) budzę się i mam zdrętwiałą całą rękę - nie moge
nią ruszać, jest tak jakby wyłączona - po jakiejs minucie powoli wszystko
wraca do normy.
czym to może być spowodowane? Czy to może być jakaś choroba czy może jakis
ucisk na jakiś nerw czy coś podobnego podczas snu? Warto iść z tym do
lekarza? (do jakiego?), może lepiej odrazu zrobic jakies konkretne
wyniki/badania?

Dodam że mam dosyć niewygodne w jednym miejscu łóżko - na wysokości połowy
pleców jest łączenie twardej i miękkiej powierzchni, przy czym miękka się
zapada i twarda zawsze troche wystaje (mimo różnych zabiegów prowadzących
do wyrównania tego).

--
Serdeczne pozdrowienia
Mariusz Bobilski

2. Data: 2005-05-03 19:56:37

Temat: Re: Drętwienie ręki podczas snu - normalne?
Od: "Mephisto2oo5" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Bobilski" <m...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> zapada i twarda zawsze troche wystaje (mimo różnych zabiegów prowadzących

Ja mam podobnie. Śpie zazwyczaj na boku i kiedy się budzę w nocy nie mam
czucia w ręce która wystaje z kołdry często wydaje mi się być zimna.
Przyzwyczaiłem się do tego i poprostu drugą ręką wsadzam ją pod kołdre i za
10 sekund już jest OK.

3. Data: 2005-05-03 20:04:45

Od: "mayorbien" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czucia w ręce która wystaje z kołdry często wydaje mi się być zimna.
> Przyzwyczaiłem się do tego i poprostu drugą ręką wsadzam ją pod kołdre i

Podobnie jest w przypadku kiedy przez jakiś czas śpisz na plecach z ręką
ponad głową. Trzeba sobie wtedy drugą rączką wziąść tego zimnego trupka i
położyć wzdłuż ciała i wszystko wraca do normy :-)

4. Data: 2005-05-03 22:15:05

Od: "kazoo" <s...@s...spam> szukaj wiadomości tego autora

> Serdeczne pozdrowienia
> Mariusz Bobilski

Chyba sporo ludzi to przechodzi w pewnym wieku. Ja tez tak mialem... i chyba
jakos sie nauczylem (podswiadomie) spac tak zeby sobie reki nie przyciskac.
Teraz czasem sie to zdarza ale bardzo rzadko.
Tak ma byc;)

pozdrawia.kazoo

5. Data: 2005-05-04 07:00:53

Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapada i twarda zawsze troche wystaje (mimo różnych zabiegów prowadzących

polecam połykać sobie troche magnezu , powinno pomóc np.magne B6

pozdr Magda

6. Data: 2005-05-04 15:12:51

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapada i twarda zawsze troche wystaje (mimo różnych zabiegów prowadzących

moze specjalna wyprofiloweana poduszka?

a tak w ogole to najlpeszy film jest kiedy nagle ta reke przez przypadek na
twarz polozymy :)

P.

--
http://cafe.love-office.com
... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

7. Data: 2005-05-04 17:03:51

Od: "ande" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nią ruszać, jest tak jakby wyłączona - po jakiejs minucie powoli wszystko

Też tak miałam. To jest zwyrodnienie kręgów szyjnych (powoduja ucisk
na nerw). Pomagają ćwiczenia rehabilitacyjne. Poduszka profilowana również
dobrze robi, ale ćwiczenia przede wszystkim.

8. Data: 2005-05-04 19:38:53

Od: "Mephisto2oo5" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ande" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> na nerw). Pomagają ćwiczenia rehabilitacyjne. Poduszka profilowana
> również dobrze robi, ale ćwiczenia przede wszystkim.

Mam 16 lat i żebym miał jakieś zwyrodnienie to troche nie chce mi się
wierzyć bo z kręgosłupem nie mam żadnych problemów.

9. Data: 2005-05-05 07:00:50

Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też tak miałam. To jest zwyrodnienie kręgów szyjnych (powoduja
> ucisk na nerw). Pomagają ćwiczenia rehabilitacyjne. Poduszka
> profilowana również dobrze robi, ale ćwiczenia przede wszystkim.

drętwienie rąk od kręgosłupa spowodowane uciskiem nerwów to co innego
nie wystawiaj pochopnie diagnozy , szczególnie u tak młodego człowieka
, który jeszcze rośnie

Magda

10. Data: 2005-05-05 13:28:46

Od: "ande" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meg" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
> nie wystawiaj pochopnie diagnozy , szczególnie u tak młodego człowieka ,
> który jeszcze rośnie

Nie zechciałaś zauważyć, ze najpierw "wystawiłam diagnozę", a
dopiero potem człowiek napisał o swoim wieku. Ale chyba rzeczywiście, nie
powinnam się wypowiadać, bo nie jestem lekarzem. Czasami się przedobrzy.

Jak wywołać jakąś nie groźną chorobę?
objawy fizyczne a fizykalne
krzesło tzw. klękosiad - prośba o opinie
jak odchudzić wielki tyłek i tęgie uda?
Endoproteza-jak przyspieszyc termin operacji?