"Dretwienie" skory

1. Data: 2002-03-19 22:36:46

Temat: "Dretwienie" skory
Od: "Daniel Wieszczycki" <d...@v...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam nastepujacy problem. "Dretwieja" mi pewne obszary skory na udach.
Na nieregularnych kawalkach skory, powierzchnia tak 5x5 cm, 5x10cm, trace
lub
mam znacznie oslabione czucie. Objawy wystepuja nieregularnie, czasami sie
nasilaja
(jak teraz), czasami zanikaja calkowicie. Po "rozmasowaniu" zasadniczo nie
widze poprawy.
Nie jest to dretwienie tego typu, jakie wystepuje przy niedokrwieniu.
Jesli ktos ma jakis pomysl co moze byc przyczyna, prosze o rade.
Daniel Wieszczycki

2. Data: 2002-03-20 08:12:07

Temat: Re: "Dretwienie" skory
Od: "chd" <c...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

może być poważna - idź do lekarza... (zkoro nie znikaja po rozmasowaniu
proponuje neurologa)

chd

Użytkownik "Daniel Wieszczycki" <d...@v...ci.uw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:a78edo$2o6$1@news.tpi.pl...

3. Data: 2002-03-20 08:38:43

Od: "GosiaL" <G...@L...com> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś drętwiała mi skóra na dłoni podczas brania pewnego lekarstwa (trwało
to przez pierwsze 3-4 dni przyjmowania leku).

Pozdrawiam Gosia

4. Data: 2002-03-20 09:03:16

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chd" <c...@g...art.pl> napisał w wiadomości
> może być poważna - idź do lekarza... (zkoro nie znikaja po
rozmasowaniu
> proponuje neurologa)
>

> chd

albo do neurochirurga... może to zwykłe korzonki...
Pozdro
Massai

5. Data: 2002-03-20 10:35:09

Od: CanoE <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze ktos wie co to moglo byc cos takiego:
pewnego dnia obudzilam sie ze zdretwiala noga (od kolana do kostki po
wewnetrznej stronie) - objawialo sie to zmiana w czuciu (takie
mrowienie przy dotyku, przejezdzaniu po tym obszarze jakims
przedmiotem) - zdretwienie to utrzymywalo sie ciagle, bez zmian w
nasileniu.
Bylam u neurologa - polecenie badania dna oka (wynik bez zmian),
dostalam do lykania Vitaral i kwas foliowy-(brak diagnozy)
Po jakichs dwoch tygodniach objawy powoli zaczely ustepowac - od tej
pory wiecej mi sie to juz nie zdarzylo. (bylo to jakies pol roku
temu).
Dodam ze mam skrzywienie kregoslupa w odcinku piersiowym i ledzwiowym
(S).

CanoE

6. Data: 2002-03-21 09:15:50

Od: "GosiaL" <G...@L...com> szukaj wiadomości tego autora

Przypomnialo mi sie, jak ktos mi opowiadal, ze rzuty w stwardnieniu
rozsianym moga objawiac sie wlasnie dretwieniem skóry. Rzuty powtarzają się
niereguralmie- mogą co miesiąc albo niemalże co kilka lat. Nie pamętam jak
długo może trwać rzut w stwardnieniu rozsianym.
Gosia

Uzytkownik "CanoE" <C...@i...pl> napisal w wiadomosci

stomatologia
Farmacja