Re: Drukarki - też tutaj?

From: Piotr <z...@o...gmail.com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Drukarki - też tutaj?
Date: Wed, 18 May 2011 09:52:01 +0200

Dnia 18-05-2011 o 09:21:37 medea <x...@p...fm> napisał(a):

> Mam od prawie roku takie urządzenie wielofunkcyjne Canon Super G3. Od
> ponad miesiąca, a może nawet dwóch, wyświetla komunikat, że kończy się
> toner, ale cały czas przez 2 miesiące wykonuje normalne wydruki.
> Drukuję/kopiuję średnio 5 stron dziennie. Czy to normalne działanie tego
> urządzenia, że daje komunikat z takim wyprzedzeniem, czy jakaś awaria?
> Dopiero dzisiaj zauważyłam, że wydruki są jakby trochę bledsze.
>
> Ewa

Drukowanie średnio 5 stron dziennie na drukarce laserowej, to nie jest
dużo. Wydaje mi się, że powiadomienie o niskiej ilości toneru jest
prawdziwe, lecz powoli zużywasz tą rezerwę. Kiedy ta ostatnia się skończy,
czeka cię po prostu wymiana tonera. Na podstawie tego, co napisałaś, nie
ma podstaw do zmartwień.

--
Piotr

http://antyspam.pl/p/01/aaa.php