Re: Drużynowy się broni.?

Data: 2003-03-27 11:48:01
Temat: Re: Drużynowy się broni.?
Od: Marcysia <m...@g...pl>

Użytkownik w...@p...onet.pl napisał:

> Napisałem o tym z tego powodu. Jak drużynowy ma takie wypowiedzi o ON to co on
> może przekazać swoim harcerzom. Jakich postaw może ich nauczyć lub już nauczył?

Ten gośc już jest skreślony, temu panu podziękujemy. Na peno niczego
nikogo nie nauczy, poza dawką nieufności do tzw. autorytetów np. Mi
jawi się obraz szemranego cwaniaczka, który prezentuje styl życia
_całkiem_ sprzeczny z ideami skautingu (harcerstwa, jeśli wolisz) i
wstawka o kulawym jest marginalna, choc oczywiście - _nie powinien_ tak
mówić - gdyby był _prawdziwym_ harcerzem.
Ale gdyby powiedział inaczej, byłoby to sprzeczne z portretem
psychologicznym, jaki narysował mi się w imaginacji, zatem wszystko gra :)
--
Pzdrv. Marychna