Drzewa owocowe-które kwitna na różowo?

1. Data: 2007-03-18 18:48:03

Temat: Drzewa owocowe-które kwitna na różowo?
Od: "Secretgarden" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam kiedyś w ogrodzie u chyba dziadków drzewo owocowe kwitnące na
rózowo-co to mogło byc?
Chciałabym mieć w ogrodzie drzewko owocowe tak kwitnące:przyjemne z pożytecznym :))
L.

2. Data: 2007-03-18 18:56:06

Temat: Re: Drzewa owocowe-które kwitna na różowo?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Secretgarden" <s...@t...pl> napisał w
wiadomości news:1dfe.00000137.45fd8962@newsgate.onet.pl...
> Widziałam kiedyś w ogrodzie u chyba dziadków drzewo owocowe kwitnące na
> rózowo-co to mogło byc?
> Chciałabym mieć w ogrodzie drzewko owocowe tak kwitnące:przyjemne z
pożytecznym :))

Pewnie brzoskwinia, może odmiana 'Kwiat Majowy' :)

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2007-03-18 20:55:06

Od: "Secretgarden" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomości news:1dfe.00000137.45fd8962@newsgate.onet.pl...
> pożytecznym :))
>
> Pewnie brzoskwinia, może odmiana 'Kwiat Majowy' :)

Dziekuje!
A czy wszystkie brzoskwinie tak kwitna?Czy tylko ta odmiana?
L.

4. Data: 2007-03-18 20:56:55

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> rózowo-co to mogło byc?
> Chciałabym mieć w ogrodzie drzewko owocowe tak kwitnące:przyjemne z

W początkowym stadium kwitnienia mogła to być wiśnia lub jabłoń

Pozdrawiam pogodnie
skryba

5. Data: 2007-03-18 21:13:15

Od: "Secretgarden" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W początkowym stadium kwitnienia mogła to być wiśnia lub jabłoń
>
> Pozdrawiam pogodnie
> skryba

A tak przy okazji:jaką książkę o sadownictwie warto kupić?Na bylinach,krzewach
znam sie co nie co,niestety na drzewach owocowych niewiele...

6. Data: 2007-03-18 21:43:00

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Secretgarden" <s...@t...pl> napisał w
wiadomości news:1dfe.00000161.45fda72a@newsgate.onet.pl...

> A czy wszystkie brzoskwinie tak kwitna?Czy tylko ta odmiana?

Wszystkie na różowo, ale ta ma wybitnie duże i ładne kwiaty :)

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2007-03-18 22:02:07

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Secretgarden" <s...@t...pl> napisał w
wiadomości news:1dfe.0000016a.45fdab6b@newsgate.onet.pl...

> A tak przy okazji:jaką książkę o sadownictwie warto kupić?Na
bylinach,krzewach
> znam sie co nie co,niestety na drzewach owocowych niewiele...

Sadownictwo
Pieniążka

patrz:
http://ksiegarnia.wysylkowa.pl/index.php?c=8&nr=2513
47&PHPSESSID=11742
55026a9359df4160

8. Data: 2007-03-18 22:04:37

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

>Wszystkie na różowo, ale ta ma wybitnie duże i ładne kwiaty :)
:)
z najwieksze kwiaty ma
Prunus x amygdalopersica 'Spring Glow'
http://www.bridgemere.co.uk/plantdbdetail1.cfm?item=
1080
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

9. Data: 2007-03-18 22:10:10

Temat: Re: Drzewa owocowe-które kwitna na ró?owo?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2007-03-19 11:17:44

Od: tomek <a...@m...kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

Secretgarden napisał(a):
> [...]
> rózowo-co to mogło byc?
> Chciałabym mieć w ogrodzie drzewko owocowe tak kwitnące:przyjemne z pożytecznym :))

raczej morela, brzoskwinie maja male kwiatki

karambola- gdzie w poznaniu??
Pleśń w doniczkach
Piwonia drzewiasta
trawnik vis nornice
Bezprzewodowy sygnalizator napełnienia szamba SZAMBOMETR