Drzwi Witex Super Lock

1. Data: 2001-08-01 11:41:20

Temat: Drzwi Witex Super Lock
Od: "Aaapsik" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos mial do czynienia z tymi drzwiami?
jaki opinie?

w jakich towarzystwach (i jakie wielkosci) sa znizki na ubezpieczenie?

Piotr A.

1. Data: 2001-08-01 11:58:35

Temat: Re: Drzwi Witex Super Lock
Od: Ania Wozniak <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aaapsik wrote:

> czy ktos mial do czynienia z tymi drzwiami?
> jaki opinie?

Drzwi te nabylam razem z mieszkaniem, wiec chcac nie chcac stalam sie
ich uzytkownikiem 2,5 roku temu. Nie jestem w stanie podac dokladnie kiedy
byly one montowane, ale na pewno ok. 5 lat temu. W kilku miejscach odlazi
ta "folia", ktora sa pokryte, pojawily sie tez odpryski lakieru na klamce,
moze nie duze, ale zauwazalne. A poza tym drzwi funkcjonuja bez zarzutu
:-)

> w jakich towarzystwach (i jakie wielkosci) sa znizki na ubezpieczenie?

Mieszkanie ubezpieczalam w Allianzie i na pewno dostalam znizke za te
drzwi, ale jaka, niestety nie pamietam ...
Pzdr,
Ania

1. Data: 2001-08-01 12:52:15

Od: "Kefir" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

E, lipa. Właśnie odebrałem mieszkanie miesiąc temu, remontuję a drzwi wyglądają
obskurnie
i nie widzę nigdzie technicznych gwarancji bezpieczeństwa, pomijam, że wystawał z
nich
pręt na dole i porysował podłogę po obecność robociarzy "którzy i tak tu mieszkać nie
będą"
mleko

:

1. Data: 2001-08-02 12:24:47

Od: promesa <a...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Wozniak wrote:

[ciach]
> byly one montowane, ale na pewno ok. 5 lat temu. W kilku miejscach odlazi
> ta "folia", ktora sa pokryte, pojawily sie tez odpryski lakieru na klamce,
czesc :)))

Folia moze odlazic, bo folie sie zdejmuje po zalozeniu drzwi. Ma ona
chronic powierzchnie przed uszkodzeniem np. podczas transportu.
hihihih..
A pret wystajacy od spodu... Coz, drzwi reguluje sie w momencie
posiadania wykonczonej podlogi w przedpokoju (kafle, panele itp.).
Przychodza wtedy goscie i za free zakladaja zamek (wymieniaja tymczasowy
na wlasciwy). Jesli zchrzania robote to po prostu reklamujesz usluge i
tyle.
Ja nie narzekam. U mnie sprawuja sie dobrze.

Poszlam, sprawdzilam - na klamce sa male odpryski.
Drzwi sa zamontowane juz prawie 2 lata.

[ciach]
> Mieszkanie ubezpieczalam w Allianzie i na pewno dostalam znizke za te
> drzwi, ale jaka, niestety nie pamietam ...

W PZU - 20%

pozdrawiam
Aga

1. Data: 2001-08-02 12:32:06

Od: "Agnieszka Malinowska" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aaapsik <a...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9k8poj$isa$...@n...formus.pl...
> czy ktos mial do czynienia z tymi drzwiami?
> jaki opinie?
>
> w jakich towarzystwach (i jakie wielkosci) sa znizki na ubezpieczenie?
>
> Piotr A.

Witam
Uzytkuje takie drzwi od ponad dwoch lat. Nie mam zastrzezen. Znizki sa
napewno w AIG, ale nie pamietam jakie, zreszta zrezygnowalam z AIG (marny
agent sie trafil). Teraz mam ubezpieczone w hestii, ale czy sa znizki na te
drzwi, to nie wiem, musialabym sprawdzic w papierach.
Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2001-08-02 18:09:07

Od: Ania Wozniak <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

promesa wrote:

> Folia moze odlazic, bo folie sie zdejmuje po zalozeniu drzwi. Ma ona
> chronic powierzchnie przed uszkodzeniem np. podczas transportu.
> hihihih..

To nie jest folia ochronna, tyle to ja wiem ;-) - to sie po prostu rozwarstwil
laminat (zadzialaly pewnikiem jakies czynniki zewnetrzne)
Ania

1. Data: 2001-08-03 11:01:29

Od: "Teo" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

promesa <a...@p...bg.univ.gda.pl> pisze:

> W PZU - 20%

Tak reklamuje sie Witex ("20% w PZU" stoi w karcie gwarancyjnej)
W rzeczywistosci PZU daje za te drzwi 15% znizki - ubezpieczalem nowe
mieszkanie miesiac temu.

Pozdrawiam

Teo

1. Data: 2001-08-06 18:07:22

Od: promesa <a...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,

Teo wrote:
> reklamuje sie Witex ("20% w PZU" stoi w karcie gwarancyjnej)
> W rzeczywistosci PZU daje za te drzwi 15% znizki - ubezpieczalem nowe
> mieszkanie miesiac temu.

Ja ubezpieczalam pol roku temu i dostalam 20% znizki. Czyzby cos sie
zmienilo przez te pare miesiecy? A moze to zalezy od wojewodztwa?

Aga

Piekarnik, zmywarka - ZANUSSI czy nie ZANUSSI?
o instalacjach alarmowych i nie tylko
Co na sciany w kuchni?
HAFT - potrzebny "konwerter" kolorów z Ariadny na Anchor, Madeira, DMC
poddasze