Piekarnik, zmywarka - ZANUSSI czy nie ZANUSSI?

1. Data: 2001-08-01 11:17:08

Temat: Piekarnik, zmywarka - ZANUSSI czy nie ZANUSSI?
Od: "Teo" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Post bedzie z gatunku powszechnych: co wybrac ;)

Otoz, kupuje sprzet do zabudowy: zmywarka 60 cm, piekarnik + plyta
ceramiczna, okap 60 cm.
Wlasciciel firmy, ktora robi mi kuchnie, twierdzi:

Amica - unikac; Bosch, Siemens - zdecydowanie sie przeplaca.
Philipsa / Whirlpoola sam nie kupie - rodzina ma zmywarke, i sie
sypie.

Wedlug tegoz fachowca, godny polecenia jest Electrolux, lub jego
tansza wersja: Zanussi. Roznia sie ponoc szczegolami, sa malo awaryjne
i w ogole OK. Oczywiscie, ile osob, tyle zdan: sprzedawca w Euro
odradzal Zanussiego - sadze jednak, ze taka osoba, badz co badz, nie
za dobrze zna sie na sprzecie AGD...

Co poradza Grupowicze?

Piekarnik + plyta nie musza miec miliona bajerow, podstawowe funkcje
wystarcza. Metalowa ramka, lub bez ramki. Cena do ok. 2,5 tys.
Zmywarka powinna miec sterowanie od gory, i mozliwosc mycia tylko 1/2
wsadu (oszczednosc wody i pradu przy zaladowaniu tylko jednego kosza).
Cena tez ok. 2,5 tys. Okap: wyciag z funkcja recyrkulacji, stalowy,
cichy i wydajny ;)

Jakies rady? Ktos poleci mi (lub odradzi) Zanussiego?

Pozdrawiam

Teo

1. Data: 2001-08-01 11:17:18

Temat: Re: Piekarnik, zmywarka - ZANUSSI czy nie ZANUSSI?
Od: "Karol" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Teo <m...@c...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9k8o2f$6jv$...@p...nask.waw.pl...
> [...]
> ceramiczna, okap 60 cm.
> Wlasciciel firmy, ktora robi mi kuchnie, twierdzi:

Jezeli chodzi o plyty to jest chyba tylko dwoch lub trzech producentow.
Popatrz na logo na plytach. Tak wiec trzeba brac pod uwage jakies inne
kryterium niz logo koncowego producenta.

Karol

1. Data: 2001-08-01 11:31:46

Od: "Daniel S" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teo" <m...@c...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Amica - unikac; Bosch, Siemens - zdecydowanie sie przeplaca.
> Philipsa / Whirlpoola sam nie kupie - rodzina ma zmywarke, i sie

Bede bonic honoru piekarnika Amica, moi znajomi maja (uzytkuja od dlugiego
czasu) i sa zadowoleni

1. Data: 2001-08-01 11:59:25

Od: Wojciech Zimkowski <z...@a...ic.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Teo wrote:
[..]

> Jakies rady? Ktos poleci mi (lub odradzi) Zanussiego?

Zmywarka Zanussi 45 cm - 5 lat używania, zmywanie co drugi, trzeci
dzień, a czasem dwa razy dziennie. Działa bez zarzutu.
Jedyna wada, pisałem jakiś czas temu, to nieskładane druty w koszach,
szczególnie dolnym. Ale nowsze modele mają już składane.

--
Wojciech Zimkowski

1. Data: 2001-08-01 16:22:01

Od: "Dominisko" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jezeli chodzi o piekarnik +płyta to zdecydowanie AMICA-najlepsza n areynku
w Polsce w w dobrej cenie
zmywarka AMICA tez dobra bo robiona we Włoszech:))---i wystepuej we wloszech
jako ZANUSSI:)) a niemczech jako ..........(!).
okap tez AMICA:)
AMIKI nie kupuj lodówki i pralki:)

1. Data: 2001-08-01 20:14:49

Od: "Thomas" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Jeśli chodzi o tanią kuchenkę to zdecydowanie
Zanussi model w kolorze inox bez zegara kosztuje 2099,- PLN.Zmywarka może
być Amica ( jest produkowana we
Włoszech przez firmę Smeg, to taki włoski Siemens).
Okap również Amica nowe modele mają niezłe parametry i są tanie, polecam
model 90 cm "C9".Zostaje jeszcze lodówka tutaj Zanussi jest bezkonkurencyjny
polecam.
Amica ma fatalnie rozwiązany sposób montażu drzwi meblowych w swoich
modelach lodówek do zabudowy.
Do 6 sierpnia jest specjalna oferta firmy Electrolux
Kupując wybrany model piekarnika + płyta ceramiczna +
okap, zmywarkę można kupić za 1,- PLN.
Tomasz

1. Data: 2001-08-02 09:48:29

Od: "Teo" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thomas <T...@p...onet.pl> pisze:

> Do 6 sierpnia jest specjalna oferta firmy Electrolux
> Kupując wybrany model piekarnika + płyta ceramiczna +
> okap, zmywarkę można kupić za 1,- PLN.

Gdzie mozna sie o to dowiedziec?
Gdzie ta promocja?

Pozdrawiam

Teo

1. Data: 2001-08-02 16:52:44

Od: "Thomas" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie mozna sie o to dowiedziec?
> Gdzie ta promocja?
Promocja jest w calym kraju , pytaj w sklepach AGD lub Studiach Kuchennych.
Tomasz

1. Data: 2001-08-03 10:47:10

Od: "Teo" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thomas <T...@p...onet.pl> pisze:

> Promocja jest w calym kraju , pytaj w sklepach AGD lub Studiach
Kuchennych.

No to krotka pilka, bo nikt nie slyszal... Nawet w Euro.

Teo

1. Data: 2001-08-03 11:01:27

Od: "Wojtas" <w...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co byscie powiedzieli na sprzet (piekarnik + plyta ceramiczna w inoxie)
ARiSTONa ???
Jakies opinie ?

Pozdro, Wojtas

o instalacjach alarmowych i nie tylko
Co na sciany w kuchni?
HAFT - potrzebny "konwerter" kolorów z Ariadny na Anchor, Madeira, DMC
poddasze
Jakiej firmy lodowka