Re: Drzwi na taras - jakie?

From: "Marex" <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Drzwi na taras - jakie?
Date: Sat, 3 Jan 2009 22:59:40 +0000 (UTC)

Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> a masz takie drzwi czy tylko teoretyzujesz.
U mnie są od prawie 5 lat.Przesuwane (fix) 2,80m szer.Odsuwa sie
naturalnie jedno skrzydło. Bez awarii, wygoda poza okresem zimowym.Na to
roleta -ocieplana - w zimę czasem opuszczana nawet w dzień przy duzych
mrozach. Szyby k-1,1 prod Batimex P-ń. Niektorzy tu straszą złodziejem i
trzęsą ze strachu. Nie znają realiów pytającej osoby, a lepiej wiedzą co
bedzie jej grozić. Dla zdeterminowanego zlodzieja nie ma róznicy czy duże,
czy małe okno. W zasadzie woli mniejsze bo mniejszy brzęk, hałas- logiczne.
Czyń okno przesuwne jezeli uważasz, żę pasuje.
Moje okno ratuje wydatnie zacieniony
dom.http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/395efaaad6ac
fa5f.html Pozdrawiam