Re: Drzwi na taras - jakie?

From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
Subject: Re: Drzwi na taras - jakie?
Date: Sat, 3 Jan 2009 23:37:38 +0000 (UTC)

Dnia Sat, 3 Jan 2009 21:50:50 +0100, Koteczek napisał(a):
> dla zlodzieja i owszem, sasiadowi tak weszli :)

Co za różnica dla złodzieja czy drzwi balkonowe są przesuwane czy klasyczne?
Jedne i drugie bez problemu otworzy, w najgorszym wypadku wybije szybę...

> Jeszcze kupcie najdrozsze i najlepsze drzwi frontowe, zlodziej bedzie mial z
> was polewke, debile kupili gerde super tytan strong a ja lomikiem wejde od
> ogrodu :)

Generalnie inwestowanie w niewiadomojakie drzwi w domu jednorodzinnym jest
po prostu bez sensu. Złodziej zawsze będzie mógł sobie wejść od ogrodu,
zresztą tam jest mniej widoczny. To nie mieszkanie, że wystarczy
zabezpieczyć wejście :)

> Myslec pod katem wlaman tez radze tym postem.

Pod kątem włamań to można jedynie myśleć o alarmie, powiadomieniu
telefonicznym, ochronie i dobrym ubezpieczeniu. Chyba że ktoś lubi pancerne
drzwi i kraty w oknach...

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944