Drzwi na taras - jakie?

21. Data: 2009-01-03 22:59:40

Temat: Re: Drzwi na taras - jakie?
Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> a masz takie drzwi czy tylko teoretyzujesz.
U mnie są od prawie 5 lat.Przesuwane (fix) 2,80m szer.Odsuwa sie
naturalnie jedno skrzydło. Bez awarii, wygoda poza okresem zimowym.Na to
roleta -ocieplana - w zimę czasem opuszczana nawet w dzień przy duzych
mrozach. Szyby k-1,1 prod Batimex P-ń. Niektorzy tu straszą złodziejem i
trzęsą ze strachu. Nie znają realiów pytającej osoby, a lepiej wiedzą co
bedzie jej grozić. Dla zdeterminowanego zlodzieja nie ma róznicy czy duże,
czy małe okno. W zasadzie woli mniejsze bo mniejszy brzęk, hałas- logiczne.
Czyń okno przesuwne jezeli uważasz, żę pasuje.
Moje okno ratuje wydatnie zacieniony
dom.http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/395efaaad6ac
fa5f.html Pozdrawiam

22. Data: 2009-01-03 23:01:45

Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2009-01-03 23:01:45

Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

24. Data: 2009-01-03 23:37:38

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Jan 2009 21:50:50 +0100, Koteczek napisał(a):
> dla zlodzieja i owszem, sasiadowi tak weszli :)

Co za różnica dla złodzieja czy drzwi balkonowe są przesuwane czy klasyczne?
Jedne i drugie bez problemu otworzy, w najgorszym wypadku wybije szybę...

> Jeszcze kupcie najdrozsze i najlepsze drzwi frontowe, zlodziej bedzie mial z
> was polewke, debile kupili gerde super tytan strong a ja lomikiem wejde od
> ogrodu :)

Generalnie inwestowanie w niewiadomojakie drzwi w domu jednorodzinnym jest
po prostu bez sensu. Złodziej zawsze będzie mógł sobie wejść od ogrodu,
zresztą tam jest mniej widoczny. To nie mieszkanie, że wystarczy
zabezpieczyć wejście :)

> Myslec pod katem wlaman tez radze tym postem.

Pod kątem włamań to można jedynie myśleć o alarmie, powiadomieniu
telefonicznym, ochronie i dobrym ubezpieczeniu. Chyba że ktoś lubi pancerne
drzwi i kraty w oknach...

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

25. Data: 2009-01-04 09:33:06

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

A masz HIV-a, czy tylko teoretyzujesz.

-----

26. Data: 2009-01-04 12:35:22

Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

666 <u...@w...eu> napisał(a):

QSBtYXN6IEhJVi1hLCBjenkgdHlsa28gdGVvcmV0eXp1amVzei4N
Cg0KDQotLS0tLQ0KDQo+IGEg
> bWFzeiB0YWtpZSBkcnp3aSBjenkgdHlsa28gdGVvcmV0eXp1amVz
ei4=

,No, jeśli to i do mnie - to puszczam pawia(przez te drzwi) i zamykam
przesuwne... amen ~~

27. Data: 2009-01-04 18:19:58

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koteczek" <n...@s...org> napisał w wiadomości

> Jeszcze kupcie najdrozsze i najlepsze drzwi frontowe, zlodziej bedzie mial
> z was polewke, debile kupili gerde super tytan strong

Nadgorliwość gorsza od faszyzmu - czy gdzieś pisałam o drzwiach frontowych?

Ewa

28. Data: 2009-01-04 18:22:33

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> proponuje popatrzeć i ocenić wygląd (pozostawiłem poprzeczki poziome)
>
> http://www.ao.edu.pl/dom/dom_131_19_v01.jpg

Dzięki wielkie, fajnie to zrobiłeś:) Czy będę bardzo namolna, gdy poproszę
jeszcze o wersję bez poprzeczki poziomej i z 4 drzwiami?;)

Pozdr. Ewa

29. Data: 2009-01-04 18:25:34

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> Oczywiście przy "otwarciu na stałe", a nie do szybkiego wyjścia przez
> nie - walczysz z bardziej kłopotliwym mechanizmem w przesuwanych i wiekszą
> bezwładnością masy.
> JaC

Akurat wypróbowaliśmy w sklepie, rozmiar 170 jednego skrzydła. Przesuwają
się absolutnie bezproblemowo, lekko i zupełnie niekłopotliwie.

Pozdr. Ewa

30. Data: 2009-01-04 18:27:46

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 wrote:
> A masz HIV-a, czy tylko teoretyzujesz.

rozumieme że ty masz jedno i drugie....

zmywarka z szybkim programem - bosch czy electrolux
zapraszam na nowe forum dyskusyjne
Miotelka do kurzu
ceny sprzętu AGD
Mop parowy