Drzwi zewnetrzne

1. Data: 2005-03-02 21:15:37

Temat: Drzwi zewnetrzne
Od: "Laris" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam ladnych i nie drogich drzwi zewnetrznych. Nie potrzebuje
pancernych, wystarcza mi wzmocnione :) Mieszkam w bloku i kazde pietro
ma drzwi wejsciowe do korytarza, a w korytarzu 5 mieszkan. Zmieniam
glownie ze wzgledow estetycznych :) Wiec pogooglowalem i znalazlem drzwi
z firmy PTZ.
http://www.ptz.pl/ptz_august.htm
Konkretnie model August.
Najtaniej znalazlem za 1320 zl (tloczone).
Biore pod uwage jeszcze model Chrobry. Cena 1530 zl (tloczone)
http://www.ptz.pl/ptz_chrobry.htm

No i teraz pytania
Sa te modele warte swojej ceny? Warto doplacac te 200 zl? Moze sa jakies
inne firmy godne uwagi? Nie chcialbym wydac wiecej niz 1500 zl (1600 to
juz jest naprawde bardzo wysoka granica). Oczywiscie w ta cene juz jest
wliczony montaz.

Laris

2. Data: 2005-03-06 17:16:51

Temat: Re: Drzwi zewnetrzne
Od: "news.tpi.pl" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Montaż do Chrobrego musi być wliczony bo można je sprzedać tylko z montażem
Wg mnie warto dopłacić te 200 zł sam mam takie.
za te 200 złotych wiecej masz centralny zamek zamykający drzwi w 3 punktach
wkładka klasy B lu C rozeta przeciwrozwierceniowa. Dużo lepsze zawiasy

gorenje wa63xx
panele, malowanie, montaz drzwi - co pierwsze ?
Centralny odkurzacz - jestem przed zakupem.
jaka pralka do 1200?
głupie pytanie o mikrofalówkę