Re: Drzwi zewnetrzne do mieszkania - do 1500zl z montazem

From: "Lolek" <l...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Drzwi zewnetrzne do mieszkania - do 1500zl z montazem
Date: 20 Jul 2004 13:52:59 +0200

> Jeśli zwiększysz ten przedział o ok. 500 zł to będziesz miał
> antywłamaniowe z atestem na odporność włamaniową z klasą C.
> Zastanów się czy nie dołożyć trochę i mieć np. 5-10% w ubezpieczeniu
> lokalu i ... lepsze samopoczucie.
>
> Pozdrawiam :-)
>

> Dokładnie, ja mam właśnie takie drzwi antywłamaniowe GERDA ( klasa C ) -
> wprawdzie one kosztowały z montażem 2300 ale naprawde warto.
> Pozdrawiam ;-)
> MEGG

W jakim sensie bylo warto?
znizka w ubezpieczeniu? czy moze lepsze samopoczucie? Widzisz, nie wejdzie
przez drzwi to wejdzie przez komin..;-), a 2300 za jakiekolwiek drzwi to
solidne naduzycie..koszt materialow to okolo 500 pln reszta czysty marketing.
Cos jak Dosia, skoro niewidac roznicy to poco przeplacac..
Do pytajacego KMT robi porzadne, ladnie wykonczone, w przeciwienstwie do np
gerdy drzwi.
Polecam jeszcze capka, www.capek.pl.
Pzdr
/me