Drzwi zewnetrzne do mieszkania - do 1500zl z montazem

1. Data: 2004-07-16 08:58:32

Temat: Drzwi zewnetrzne do mieszkania - do 1500zl z montazem
Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam aktualnie czegos w tym przedziale.Trafilismy na dosc ciekawa oferte
drzwi KMT Stal.
Moze ktos z Was ma je w domu zamontowane lub zna kogos u kogo juz sie
(nie)sprawdzily ?

Ewentualnie inne propozycje w zblizonej cenie.

http://www.terma.pl/terma/index.html

Pawel

www.wSopocie.spanie.pl

1. Data: 2004-07-16 16:41:33

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.07.2004 10:58, Użytkownik Pawel Galinski napisał:

> Szukam aktualnie czegos w tym przedziale.

Jeśli zwiększysz ten przedział o ok. 500 zł to będziesz miał
antywłamaniowe z atestem na odporność włamaniową z klasą C.

> http://www.terma.pl/terma/index.html
Co prawda tu też producent podaje, że jest atest ale wg mnie to nie ten.

Zastanów się czy nie dołożyć trochę i mieć np. 5-10% w ubezpieczeniu
lokalu i ... lepsze samopoczucie.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...net

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl

1. Data: 2004-07-20 08:40:14

Od: "Megg" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Dokładnie, ja mam właśnie takie drzwi antywłamaniowe GERDA ( klasa C ) -
wprawdzie one kosztowały z montażem 2300 ale naprawde warto.
Pozdrawiam ;-)
MEGG

1. Data: 2004-07-20 11:52:59

Od: "Lolek" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Dokładnie, ja mam właśnie takie drzwi antywłamaniowe GERDA ( klasa C ) -
> wprawdzie one kosztowały z montażem 2300 ale naprawde warto.

W jakim sensie bylo warto?
znizka w ubezpieczeniu? czy moze lepsze samopoczucie? Widzisz, nie wejdzie
przez drzwi to wejdzie przez komin..;-), a 2300 za jakiekolwiek drzwi to
solidne naduzycie..koszt materialow to okolo 500 pln reszta czysty marketing.
Cos jak Dosia, skoro niewidac roznicy to poco przeplacac..
Do pytajacego KMT robi porzadne, ladnie wykonczone, w przeciwienstwie do np
gerdy drzwi.
Polecam jeszcze capka, www.capek.pl.
Pzdr
/me

1. Data: 2004-07-20 12:19:51

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...nie-spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lolek" <l...@o...pl> wrote in message

> [...]
> przez drzwi to wejdzie przez komin..;-), a 2300 za jakiekolwiek drzwi to
> solidne naduzycie..koszt materialow to okolo 500 pln reszta czysty

500 zl to kosztują dobe zamki. A gdzie reszta?

> Cos jak Dosia, skoro niewidac roznicy to poco przeplacac..

róznicy przy Dosi może nie widać za to... czuć

Zaslav

1. Data: 2004-07-20 12:39:33

Od: "Lolek" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> marketing.
>
> 500 zl to kosztują dobe zamki. A gdzie reszta?

reszta tzn co? sam plat drzwiowy? wypelnienie?drzwi oscieznica?
bo zamki to 80% ceny..

> róznicy przy Dosi może  nie widać za to... czuć

udowodnij ;-)

1. Data: 2004-07-20 12:41:21

Od: "Lolek" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale dla kazdego cos milego:)

1. Data: 2004-07-20 12:51:27

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...nie-spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lolek" <l...@o...pl> wrote in message

> reszta tzn co? sam plat drzwiowy? wypelnienie?drzwi oscieznica?
> bo zamki to 80% ceny..

Kup sobie za reszte blache, kątowniki, pręty wzamcniające, klamki, wizjer,
zawiasy i wmawiaj sobie że masz drzwi

> udowodnij ;-)

Powąchaj :)

Zaslav

1. Data: 2004-07-20 14:23:32

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolek" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> W jakim sensie bylo warto?
> znizka w ubezpieczeniu? czy moze lepsze samopoczucie? Widzisz, nie wejdzie

30% przez wiele leat to pies?

> przez drzwi to wejdzie przez komin..;-), a 2300 za jakiekolwiek drzwi to
> solidne naduzycie..koszt materialow to okolo 500 pln reszta czysty
marketing.

Mam solidne drzwi Gerdy i powiem tak - trudno znaleźć na rynku równie
solidny sprzęt za podobną cenę. Oczywiście, ktoś może uważać, że za są
ciężkie...

> Do pytajacego KMT robi porzadne, ladnie wykonczone, w przeciwienstwie do
np
> gerdy drzwi.

Ja mam dwie Gerdy i chociaż nie wybierałem opcji z wizualnymi bajerami, to,
zaprawdę, trudno narzekać na wykończenie, wręcz przeciwnie - są estetyczne i
starannie wykonane

T.

1. Data: 2004-07-20 19:16:34

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20.07.2004 16:23, Użytkownik Tomasz Nowicki napisał:

> Ja mam dwie Gerdy i chociaż nie wybierałem opcji z wizualnymi bajerami, to,
> zaprawdę, trudno narzekać na wykończenie, wręcz przeciwnie - są estetyczne i
> starannie wykonane

Proponuję sprawdzić też http://www.aspan.pl/drzwi/ramka.htm - używam od
2,5 roku standardowe i jestem zadowolony.

Gdy kupowałem były najlepsze w moim subiektywnym rankingu jakość/cena i
dodatkowo zaoferowali mi wówczas najkrótszy czas dostawy i montażu.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...net

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl

Kompakt WC odsuniety od sciany
Drzwi wewnetrzne - tanie i solidne ?
Wymiana prowadnic w meblach BRW