Duchowny.

21. Data: 2020-07-07 07:02:30

Temat: Re: Duchowny.
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-06 10:16, XL wrote:
> XL <i...@g...pl> wrote:
>> Izaura <d...@d...net> wrote:
>>> On 2020-07-06 00:35, XL wrote:
>>>> <Kviat> wrote:
>>>>> https://www.donald.pl/artykuly/YaPoBcMa/wachock-duch
owny-pilnuje-plakatu-dudy-i-kaze-nastolatkom-spieala

> POdobnych

> POłeć

> POpękają

> POstkiszczakowskiego

> Koniec erraty.

//errata POzytywna... :)

ale, wciaz zostaje otwarta kwestia, co "POeta" mial na mysli...?

,,Władzy raz zdobytej nie oddamy nigdy", czyli pycha komunisty czy odruch
patrioty?

https://kurierhistoryczny.pl/artykul/wladzy-raz-zdob
ytej-nie-oddamy-nigdy-czyli-pycha-komunisty-czy-odru
ch-patrioty,581

22. Data: 2020-07-07 07:04:56

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-07 04:32, gazebo wrote:

//tego mniales suchac...!

https://youtu.be/FIh3U73glq4

23. Data: 2020-07-07 07:10:03

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/07/2020 o 06:04, Izaura pisze:
> On 2020-07-07 04:32, gazebo wrote:
>

> //tego mniales suchac...!

ze kurwa co? po polsku sprobuj

--
gazebo

24. Data: 2020-07-07 07:54:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:
> [...]
> patrioty?
>
> https://kurierhistoryczny.pl/artykul/wladzy-raz-zdob
ytej-nie-oddamy-nigdy-czyli-pycha-komunisty-czy-odru

Gomułka to tępy, ograniczony człowiek - na myśli nie miał zbyt wiele, nie
ma się czego zbyt wiele doszukiwać w ,,myśli" kogoś, kto swoje rzekome
sukcesy w pracy dla narodu argumentuje: ,,Ja miałem kiedyś tylko jedną
koszulę. Wy - macie dziś już dwie!"
Tępy i ograniczony jak ta od chleba i ciastek...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

25. Data: 2020-07-07 08:15:00

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-07 07:54, XL wrote:
> [...]
> koszulę. Wy - macie dziś już dwie!"
> Tępy i ograniczony jak ta od chleba i ciastek...

Tak, towarzyszka Antonina, tez mogla wiele... a wyszlo, jak zwykle...

26. Data: 2020-07-07 09:30:38

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Marzę z pochodniami? Gdzieś to już widziałem.

27. Data: 2020-07-07 17:15:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.07.2020 o 06:23, Izaura pisze:

> //macie tu... se pooglondajcie...
>
> https://m.niezalezna.pl/338978-pod-oslona-nocy-zerwa
li-baner-andrzeja-dudy-nie-wiedzieli-ze-sa-kamery-ma
my-nagranie?

Masz coś z oczami?
Gdzie ty tu widzisz chamstwo i agresję wobec innych ludzi?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

28. Data: 2020-07-08 04:13:45

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-07 09:30, z...@g...com wrote:
> Marzę z pochodniami? Gdzieś to już widziałem.

//juz wkrotce zobaczysz jeszcze...

29. Data: 2020-07-08 04:30:58

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-07 17:15, Kviat wrote:

li-baner-andrzeja-dudy-nie-wiedzieli-ze-sa-kamery-ma
my-nagranie?

> Masz coś z oczami?
> Gdzie ty tu widzisz chamstwo i agresję wobec innych ludzi?

//w cywilizacji lacinskiej uwaza siem, juz od stuleci, ze chamstwo i
agresja na czyjoms wlasnosc, to chamstwo i agresja na osobe wlasciciela...

30. Data: 2020-07-08 09:15:48

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.07.2020 o 12:23, Kviat pisze:
> [...]
> pisu."
>
> Czy skandaliczne zachowania (chamstwo i agresję) reszty pisowców też

Jasne że mam, poza tym między PiSuarami a POwcami nie ma różnicy, także
między ich wyborcami.

Ksiądz i zakonnica
Są znowu prawdziwą rodziną
Trzaskowski pod sad! - petycja.