Duda 2020

1. Data: 2020-03-28 18:44:40

Temat: Duda 2020
Od: <Ghost> szukaj wiadomości tego autora

No, to ktory z pisiakow pojdzie na te wybory? Odda swoje zycie lub swoich
bliskich za prezesowa potrzebe wladzy?

Sa odwazni? Heheheheh.

2. Data: 2020-03-28 18:49:02

Temat: Re: Duda 2020
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/03/2020 o 17:44, Ghost pisze:
> No, to ktory z pisiakow pojdzie na te wybory? Odda swoje zycie lub
> swoich bliskich za prezesowa potrzebe wladzy?
>
> Sa odwazni? Heheheheh.
ja zaglosuje u siebie, przeciwko, nie ma to jak wisienka

--
gazebo

3. Data: 2020-03-28 20:09:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Ghost> wrote:
> No, to ktory z pisiakow pojdzie na te wybory? Odda swoje zycie lub swoich
> bliskich za prezesowa potrzebe wladzy?
>
> Sa odwazni? Heheheheh.

Ja. I wszyscy inni. Spoko. Tym bardziej, że ty zostaniesz w domu.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2020-03-28 20:11:36

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/03/2020 o 19:09, XL pisze:

> Ja. I wszyscy inni. Spoko. Tym bardziej, że ty zostaniesz w domu.

ciebie nie wypuszcza

--
gazebo

5. Data: 2020-03-28 23:03:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> ciebie nie wypuszcza

Ja już po koronie, więc spoko. Jestem twardym elektoratem. Ty nie pójdziesz
- w wariatkowie nie ma komisji.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2020-03-29 10:03:00

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.03.2020 o 23:03, XL pisze:

> Ja już po koronie, więc spoko.

No. Cieszy mnie twoje głębokie przekonanie.
Ale jak zwykle ty nawet nie masz oporów żeby to dalej roznosić. Bo
przecież lekarze to debile, skoro zalecają ograniczenie kontaktów.

> Jestem twardym elektoratem.

Betonowym wręcz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2020-03-29 13:03:23

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/03/2020 o 22:03, XL pisze:

> Ja już po koronie, więc spoko. Jestem twardym elektoratem. Ty nie pójdziesz
> - w wariatkowie nie ma komisji.

bede mial twoja macice

--
gazebo

8. Data: 2020-03-29 13:31:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> bede mial twoja macice

Już wysyłam. Wybierz kolor.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2020-03-29 14:33:24

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/03/2020 o 12:31, XL pisze:

> Już wysyłam. Wybierz kolor.

twoje majtki

--
gazebo

10. Data: 2020-03-29 15:23:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> twoje majtki

Chyba za bardzo się nakręcasz, nie uważasz? Usiłowałam jeszcze żartować,
balansując na granicy, ale chyba nie warto. Mułem jesteś i mułem
pozostaniesz.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Szaleńcy