Dulux Kuchnia i Łazienka

1. Data: 2005-05-19 11:59:09

Temat: Dulux Kuchnia i Łazienka
Od: Adrian <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zastanawiam się nad pomalowaniem kuchni Duluxem Kuchnia i Łazienka, ale
nie wiem czy to co piszą na opakowaniu: "Odporna na plamy z tłuszczu" to
prawda?
Czy może poszukać farby tego typu i innych producentów?
Z góry dziękuje za pomoc
Pozdrawiam,
Adrian

2. Data: 2005-05-19 14:22:13

Temat: Re: Dulux Kuchnia i Łazienka
Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiam się nad pomalowaniem kuchni Duluxem Kuchnia i Łazienka, ale

ta farba jest rzeczywiscie rewelacyjna.
Malowalm kuchnie 5 lat temu ale tylko sufit - i sufit wyglada super a sciany
(Dekoral?) nie chce sie ogladac:(

JR

3. Data: 2005-05-20 06:30:03

Od: "Mała" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy może poszukać farby tego typu i innych producentów?
Nie szukaj. Mam tą farbę i w łazience i w kuchni i gdybym drugi raz robiła
remont to kupiłabym ta samą. Droga trochę, ale warto.

Pozdrowienia,
Mała

4. Data: 2005-05-20 06:46:00

Od: Seba <s...@g...plITOTEZ> szukaj wiadomości tego autora

Adrian napisał(a):
> [...]
> prawda?
> Czy może poszukać farby tego typu i innych producentów?

IMO nie warto szukac innych (tańszych) rozwiązań. Prawie trzy lata temu
pomalowaliśmy kuchnię farbą o której piszesz - do dzisiaj jest wygląd
jest super. Okazało się, że wytrzymuje (farba) bez większych zastrzeżeń
większość zabrudzeń jakie występują w kuchni (nie trzeba mieć wiekszych
oporów jeżeli chodzi np. o czyszczenie z niej jakichś zabrudzeń).

Sebastian S.

5. Data: 2005-05-20 08:34:11

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Adrian" <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
> prawda?
> Czy może poszukać farby tego typu i innych producentów?

Przylacze sie do polecajacych (zreszta juz tutaj pisalem, ze polecam
ta farbe).
Odkad kilka lat temu pomalowalem Duluxem lazienke - nie mam problemow
ktore wystepowaly wczesniej, teraz zdecydowalem sie tez na kuchnie.
Farba jest naprawde warta swoich pieniedzy.

Romek
=> http://www.rtj.republika.pl <= zapraszam do galerii fotografii

6. Data: 2005-05-20 08:53:45

Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiam się nad pomalowaniem kuchni Duluxem Kuchnia i Łazienka, ale
> nie wiem czy to co piszą na opakowaniu: "Odporna na plamy z tłuszczu" to
> prawda?

Witam
Pozwolę sobie zapytać wszystkich którzy mają do czynienia z tą farbą -
chciałem nią pomalować pokój w którym się dużo papierosów pali (nie mam na
to wpływu). Obecnie jest pomalowany farbą emulsyjną, i po 3 latach te białe
ściany są w kolorze.......Marlboro Light :-) Czy pomalowanie włśnie farbą
dulux zmieni to, czy tylko nieznacznie, tzn czy ten dulux jest odporny na
osadzanie dymu, itp....?

Pozdrrr... Reksio

7. Data: 2005-05-20 09:19:09

Od: "PM" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chciałem nią pomalować pokój w którym się dużo papierosów pali (nie mam na
> to wpływu). Obecnie jest pomalowany farbą emulsyjną, i po 3 latach te
białe

Mała uwaga: ta farba NIE_JEST_MATOWA , ona ma leciutki polysk.

Przed tygodniem pomalowałem ją kuchnię i pierwszym wrażeniem był szok, bo
się ściany 'świeciły' jak sie na nie pod pewnym kątem patrzyło.

Ja się jest w kuchni wewnątrz - Ok. ale jak sie patrzy na ścianę od strony
drzwi (będących naprzeciw okna) - to jest połysk i widac np. wszystkie
nierówności ściany.

Ale farba jak najbardziej Ok.

Pozdrawiam.

8. Data: 2005-05-20 10:36:04

Od: Adrian <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adrian napisał(a):
> Witam!
> Zastanawiam się nad pomalowaniem kuchni Duluxem Kuchnia i Łazienka, ale
> nie wiem czy to co piszą na opakowaniu: "Odporna na plamy z tłuszczu" to
> prawda?

Dziękuje za wszytskie pozytywne opinie, ale niestety nie otrzymałem
odpowiedzi na moje pytanie a mianowicie:
Czy plamy z tłuszczu są widoczne na ścianie pomalowanej Duluxem Kuchnia
i Łazienka ?
Interesuje mnie konkretnie ta kwestia, gdyż czasami tłuszcz z patelni
dosięga ściany i trzeba ją pomalować na nowo.

Adrian

9. Data: 2005-05-20 11:00:03

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adrian napisał(a):

> Interesuje mnie konkretnie ta kwestia, gdyż czasami tłuszcz z patelni
> dosięga ściany i trzeba ją pomalować na nowo.

Szczerze mowiac, nie wiem, ale te farbe mozna normalnie myc woda z
plynem, jesli plyn jest dostatecznie mocny, to tluszcz powinien zejsc.

th

10. Data: 2005-05-20 12:56:35

Od: Seba <s...@g...plITOTEZ> szukaj wiadomości tego autora

Adrian napisał(a):
> [...]
> Interesuje mnie konkretnie ta kwestia, gdyż czasami tłuszcz z patelni
> dosięga ściany i trzeba ją pomalować na nowo.

Plamy od tłuszczu są oczywiście widoczne - ale podejrzewam, że widoczne
będą na każdej farbie. Z tej natomiast można te plamy zmyć jakimś
ogólnie dostępnym detergentem (u mnie "wybuchła" butelka Pepsi - do tego
zaschła na ścianie - i nie mieliśmy większych kłopotów z doprowadzeniem
ściany do pierwotnego stanu).

Sebastian S.

Jak dobrac kolor rolet do wnetrza?
okap szufladowy czy nie?
Opinie dla zmywarki Siemens SE64M350 (pelna zabudowa).
Baterie nawannowe i umywalkowe
Gładz gipsowa