Re: Duma narodowa

Data: 2018-09-18 09:37:37
Temat: Re: Duma narodowa
Od: Kviat

W dniu 2018-09-18 o 01:03, Jakub A. Krzewicki pisze:

> W zakresie obrony interesów państwa i narodu nie w sensie pochodzenia etnicznego,
> ale w sensie wspólnoty politycznej obywateli.

Czyli co? Były premier działa na szkodę własnego państwa, bo jego
świadomość narodowa jest słabo ugruntowana? Co za brednia.

Jaki związek z obroną interesów państwa ma czyjś poziom "świadomości
narodowej"? Żaden.
Praktycznie każdy pislamista (o faszystach z litości nie wspomnę) chwali
się swoją "świadomością narodową", a rozpierdalają Polskę aż się kurzy.

Po drugie, godne reprezentowanie Polski w strukturach UE i nie robienie
z siebie oszołomskiego pajaca, walka o praworządność w Polsce, to jest
działanie właśnie w interesie własnego państwa. Więc głupie uwagi o jego
"słabo ugruntowanej świadomości narodowej" są z dupy wzięte i kompletnie
nie mają związku.
Nie wiem jaki on ma poziom świadomości narodowej, ale jaki by on nie
był, jest większy niż poziom świadomości wszystkich pislamistów razem
wziętych.
Nawet ameba ma większy poziom świadomości narodowej niż przeciętny
pislamista, bo przynajmniej nie szkodzi.

Pozdrawiam
Piotr