Duży RONDEL ŻELIWNY sprzedam(spam)

1. Data: 2004-12-05 15:55:13

Temat: Duży RONDEL ŻELIWNY sprzedam(spam)
Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na początki przepraszam wszystkich za niechciane ogłoszenie lecz kilka osób
z grupy kupiło odemnie parę rzeczy i sa bardzo zadowolni , wiec pozwoliłem
sobie na zamieszczeni ogłoszenia tego typu .(najmocniej przepraszam
wszystkich którym to nieodpowiada)
Witam mam na sprzedaż bardzo duży Rondel żeliwny to link do aukcji na
Idealny do na duże spedy rodzinne 10 litrów pojemności
W sam raz do Indyka , bigosu , dużej ilosci gulaszu , króli z takiego rondla
smakuje wyśmienicie .
Pozdrawiam JULIUSZ
i WSUMIE TO JUZ ŻYCZE wszystkim Wesołych Smacznych Świąt i duzo zdrowia .
Pozdrawiam JULIUSZ
GRATIS DO RONDLA DODAJE ORGINALNĄ ŻELIWNĄ PATELNIE

1. Data: 2004-12-06 08:33:38

Temat: Re: Duży RONDEL ŻELIWNY sprzedam(spam)
Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

nightmen wrote:

> .(najmocniej przepraszam wszystkich którym to nieodpowiada)

Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawe z tego, ze postepujesz niezgodnie z
regulaminem Allegro i w razie "zyczliwego" donosu moga Ci zablokowac konto.
Ania
Moje aukcje: http://tinyurl.com/4t9sc

1. Data: 2005-01-16 10:37:18

Od: "(Na)Leśnik" <n...@n...lubi.spamu> szukaj wiadomości tego autora

nightmen napisał(a):

> [...]
>Pozdrawiam JULIUSZ
>GRATIS DO RONDLA DODAJE ORGINALNĄ ŻELIWNĄ PATELNIE

Może nie powinienem dalej ciągnąć tego wątku, ale czy owe "kilka osób z
grupy" mogłoby potwierdzić swoje zadowolenie z zakupionych "paru rzeczy"?

(Na)Leśnik

1. Data: 2005-01-16 20:36:17

Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""(Na)Leśnik"" <n...@n...lubi.spamu> napisał w wiadomości

> Może nie powinienem dalej ciągnąć tego wątku, ale czy owe "kilka osób z
> grupy" mogłoby potwierdzić swoje zadowolenie z zakupionych "paru rzeczy"?

Ja mogę. Kupiłam rondel żeliwny i brytfannę. Świetnie się sprawdzają, a
entuzjastyczne komentarze wystawiłam Juliuszowi na allegro.

Margola

1. Data: 2005-01-18 10:04:51

Od: Duży Miś <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może nie powinienem dalej ciągnąć tego wątku, ale czy owe "kilka osób z
> grupy" mogłoby potwierdzić swoje zadowolenie z zakupionych "paru rzeczy"?

Witam

Ja też kupiłem. Woka i rondel żeliwne. Są wprost genialne

Pozdrawiam

Duży Miś

1. Data: 2005-01-20 20:07:05

Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli chodzi o te naczynia sa naprawdę solidne moge polecić ci je z czystym
sumieniem
oto link do aukcji
Pozdrawiam JULIUSZ i przepraszam za spam

guma cynamonowa
trufle - jak pachna/smakuja....
Kursy gastronomiczne RADOM/mazowieckie ?????
Kuchnia polska
pl.rec.kuchnia - żrę:)