Dylemat...

1. Data: 2004-03-05 09:35:47

Temat: Dylemat...
Od: "Kasia" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam taki dylemat: moj TZ pracuje w pewnej firmie i "zarabia"
tam całkiem przyzwoicie. Napisalam zarabia w cudzyslowie, bo
jak to ja mowie sa to pieniądze wirtualne. Zatrudniony jest tam
na tzw. kontrakt menadzerski i co miesiac wystawia faktury, ktore
stanowią jakiś tam procent od wypracowanego przez niego zysku.
Problem tkwi w tym, ze praktycznie od grudnia nie przyniosl do domu
ani zlotowki, dostaje tylko pieniadze na podatek i na ZUS. Rozmawia
ze swoim prezesem i ten ciagle mu obiecuje, ze cos tam mu przeleje
na konto, ale konczy się to oczywiscie na obietnicy. Mamy male dziecko,
kredyt mieszkaniowy, samochod w leasingu, debety na kontach, itd....
i tak naprawde mozemy liczyc tylko na moja wyplate.
Znam bardzo dobrze prezesa mojego meza, jestem z nim na "Ty".
I teraz mam pytanie: czy myślicie, ze moglabym z nim porozmawiać, bo
wydaje mi się, ze moj TZ robi to zbyt łagodnie?? Jakich argumentów
użyć, jak go przekonać?? Co mi radzicie??
Dodam tylko, że obecnie firma mojego TZ ma pieniądze, także
spokojnie mogliby mu przelać te zaległe wypłaty.
Jak myślicie?

Pozdrawiam
Kasia

3. Data: 2004-03-05 09:48:33

Temat: Re: Dylemat...
Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]Czy myślicie, ze moglabym z nim porozmawiać, bo
> wydaje mi się, ze moj TZ robi to zbyt łagodnie?? [...]

To może raczej porozmawiaj z TŻ i przekonaj go, żeby to robił mniej
łagodnie.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

2. Data: 2004-03-05 09:48:33

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2004-03-05 09:52:47

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> Znam bardzo dobrze prezesa mojego meza, jestem z nim na "Ty".
> I teraz mam pytanie: czy myślicie, ze moglabym z nim porozmawiać,

Nigdy w zyciu.

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

6. Data: 2004-03-05 10:03:30

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam taki dylemat: moj TZ pracuje w pewnej firmie i "zarabia"
> tam całkiem przyzwoicie. Napisalam zarabia w cudzyslowie, bo
> jak to ja mowie sa to pieniądze wirtualne.

polecam sąd pracy.
p.>

5. Data: 2004-03-05 10:03:30

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2004-03-05 10:38:34

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> polecam sąd pracy.

Jaki sąd???

Dominika

8. Data: 2004-03-05 10:51:08

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki sąd???
>
>nie wiem czego nie rozumiesz po co sie pracuje?
po to zeby miec kasę prawda?
co to za praca za darmo ,wolontariat poza tym główna zainteresowana jest
znajoma prezesa wiec co to za sprawa ?
p.>

9. Data: 2004-03-05 11:01:55

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <u...@g...pl> wrote in message
| Witam!
| Mam taki dylemat: moj TZ pracuje w pewnej firmie i "zarabia"
| tam całkiem przyzwoicie.

Jaki jest stan finansowy firmy?

Czy ona przypadkiem nie stoi na skraju bankructwa?

Pozdrawiam
Jacek

10. Data: 2004-03-05 11:33:41

Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam podobną sytuację, jestem z szefami Żony na Ty. Jak ognia unikam z nimi
rozmów na tematy służbowe Żony. Nawet gdy są problemy, zapadają niekorzystne
dla niej decyzje staram się nie wtrącać. Jest dorosłym, odpowiedzialnym
człowiekiem i musi sobie radzić sama. Na przestrzeni prawie 10 lat takiego
układu personalnego raz jeden podjąłem jakąś interwencję w porozumieniu z
Zoną (a właściwie na jej prośbę). Faktem jest jednak, że pensja spływa
terminowo. Myślę, że raczej powinnaś podjąć rozmowy z TŻ niż z jego szefem.

pozdrowienia

Sławek
www.slav.civ.pl

Dylemat...
Zasiłek wychowawczy
Nie mam sił-żona uzaleznionego
żle mi się dodało zakończenie wątku "zdrada - pomocy" sorr czytajcie nizej
moje zakończenie tego wątku... długie...