Dynks w baterii prysznicowej

51. Data: 2020-07-29 13:00:42

Temat: Re: Dynks w baterii prysznicowej
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale też nie powiem, że to jest woda złej jakości.

Nie wydaje mi się, żebym gdziekolwiek powiedział, że woda w Warszawie
jest złej jakości.
Bo jest dobra.
Jest tylko mocno alkalizowana, co skutkuje kamieniem.

--
- Akarm

52. Data: 2020-07-29 13:10:09

Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest Tue, 28 Jul 2020 23:12:53 +0200, Jarosław Sokołowski pisze:
> konfigurację innego konta" >> "Konto grup dyskusyjnych". Aż dojdziemy
> do pola "Serwer grup dyskusyjnych". Tu chwila refleksji. Kiedyś
> czynnych serwerów było dużo, ludzie używali różnych. Dzisiaj z tych
> ogólnodostępnych pozostał news.noeostrada.pl.

A dokładniej news.neostrada.pl.

> z polskiego Internetu. A tu Hiszpania. Na szczęście admin tego serwera
> to bardzo uprzejmy gościu,

Różnie z tym bywa, ale grunt to stwarzać pozory.

> zadeklarował kiedyś, że dopisze każdy zakres
> numeracji IP, z którego ktoś chce pisać. Zresztą można go (admina) czasem
> spotakć na pl.misc.budowanie -- ten cały Usenet to jedna wielka sitwa.

Bywały czasy, że można tam było spotykać nawet konfigi routerów
brzegowych... Kiedyś to był USENET!

> Piszemy zatem na adres u...@n...neostrada.pl uprzejmą prośbę, a ona
> zostanie spełniona.

Jak najbardziej potwierdzam. Jeśli ktoś potrzebuje dopisać jakieś
IP/klasy IP w celu uzyskania dostępu r/w - zapraszam.

Nic dodać, nic ująć.

k.

53. Data: 2020-07-29 13:12:21

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm napisał:

> Nie wydaje mi się, żebym gdziekolwiek powiedział, że woda
> w Warszawie jest złej jakości.

Był taki smuteczek :( przy stwierdzeniu "Taka woda w Warszawie".
Widać źle go zinterpretowałem.

--
Jarek

54. Data: 2020-07-29 13:16:07

Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22/07/2020 15:31, Akarm wrote:
> Kształt możesz sobie darować.

Dzieki za nakierowanie. Kupiłem w ciemno najtańszy zestaw (Jarek się
ucieszy) kierując się tylko zgadywaniem jaki gwint ma dolny nypel. Tak
jak spodziewałem się, przy próbie wykręcenia zerwałem gwint w baterii,
na szczęscie tylko kawałek. Poszło na klej do gwintów. Działa.

55. Data: 2020-07-29 13:53:53

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

heby napisał:

> Dzieki za nakierowanie. Kupiłem w ciemno najtańszy zestaw (Jarek
> się ucieszy)

Tak, nawet otworzę szampana z tej okazji.

> kierując się tylko zgadywaniem jaki gwint ma dolny nypel. Tak jak
> spodziewałem się, przy próbie wykręcenia zerwałem gwint w baterii

Zatem okazja podwójna. Gdyby tak jeszcze sąsiadowi krowa zdechła,
to na jednej butelce by się nie skończyło -- to sprawa godna uczty.

--
Jarek

56. Data: 2020-07-29 14:43:08

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-07-29 o 13:16, heby pisze:

> jak spodziewałem się, przy próbie wykręcenia zerwałem gwint w baterii,

Nie wierzę.
Bo to jest najzwyczajniej w świecie niemożliwe. Nie ma żadnej możliwości
(nawet gdyby ktoś bardzo tego pragnął) zerwania gwintu w mosiężnej
baterii wannowej, przy wykręcaniu przełącznika natrysku. Nie byłoby
takiej możliwości również wtedy, kiedy bateria byłaby z plastiku, czy
innego gównolitu. Nie da się, i już!

> na szczęscie tylko kawałek. Poszło na klej do gwintów. Działa.

Na klej do gwintów?
Rozpacz!
Rozglądaj się za nową baterią, póki jest czas.

--
- Akarm

57. Data: 2020-07-29 15:41:33

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm napisał:

> Nie wierzę. Bo to jest najzwyczajniej w świecie niemożliwe.

Dla chcącego nie ma nic trudnego.

--
Jarek

58. Data: 2020-07-29 15:51:57

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla chcącego nie ma nic trudnego.

Stawiam piwo, jeśli mi pokażesz jak zerwać gwint podczas wykręcania.
:D
Żebyś nie wiem, jak chciał, jak mocno się starał - to jest niewykonalne!

--
- Akarm

59. Data: 2020-07-29 15:54:09

Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zatem okazja podwójna. Gdyby tak jeszcze sąsiadowi krowa zdechła,
> to na jednej butelce by się nie skończyło -- to sprawa godna uczty.

Zawsze sąsiadowi można świnie podłożyć.
K.

60. Data: 2020-07-29 15:56:12

Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Żebyś nie wiem, jak chciał, jak mocno się starał - to jest niewykonalne!

I tysiąc atletów nie udźwignie taki to ciężar.
K.

garaz blaszak - co na dach
Moskitiera na drzwi
Jonizator powietrza do mieszkania