Dyżurny wróg.

1. Data: 2009-11-03 04:53:55

Temat: Dyżurny wróg.
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cirrus" <c...@t...kdami.net> wrote in message
news:hco7h3$6sp$1@news.vectranet.pl...

Parch jest zawsze wrogiem Polaka i Polski. Mnie, Polaka nie interesują wizje
parcha dotyczące mojej Ojczyzny z wielu powodów.
1) To jest Ojczyzna Polaków, a więc moja. Wszelkie zmiany tutaj należą
wyłącznie do Polaków - jedynego suwerena na tych ziemiach. Obcy wprowadzali
zmiany - ale zawsze jako wrogowie.
2) Obecność parchów działa zawsze niszcząco nie tylko na Polskę, ale i na
inne kraje, w których ich obecność przekrocza punkt krytyczny. Są jak wirus
świńskiej grypy. Namnożywszy się nadmiernie doprowadzają organizm do
śmierci. Jak np. USA, zadłużone ponad miarę - nie zdołają już wrócić zza
przekroczonej granicy. Czy bankructwo a więc upadek USA nie będzie
śmiertelny dla ludzkości - zbyt wiele jest tam broni jądrowej.
3) GWniane i nie tylko GWniane parchy niszczą polską kulturę, sztukę i inne
uduchowione dziedziny wypierając Polaków z tych obszarów - tak jak zły
pieniądz wypiera dobry.
4) W handlu i gospodarce zamiast dobrych towarów wprowadzają na rynek
erzace, gdyz liczy się dla nich wyłącznie obrót finansowy, a nie bogacenie
się obywateli. Dla nich środki bankowe są jedynym celem.
5) Parch jest nomadem, a więc bardziej prymitywnym niż ludy osiadłe.
Implementują swoją mentalność w społeczeństwie polskim i tym powodują
cofanie się tego społeczeństwa, niszczenie powiązań społecznych i
kulturowych, niszczenie moralności, jako, że sami jej nie mają.

Polaku, nie kupuj GWna!
Kup sobie polskie piwo
Albo czekoladę dla dzieci
Nie możesz zmyć GWna
Uschnie - samo odleci...

2. Data: 2009-11-03 08:00:14

Temat: Re: Dyżurny wróg.
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lis, 05:53, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> cofanie się tego społeczeństwa, niszczenie powiązań społecznych i
> kulturowych, niszczenie moralności, jako, że sami jej nie mają.

Chiba te grzyby z kapusta Ci zaszkodzily.

J-23 itede

3. Data: 2009-11-03 08:22:41

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cofanie się tego społeczeństwa, niszczenie powiązań społecznych i
> kulturowych, niszczenie moralności, jako, że sami jej nie mają.

Qrde wlasnie sie doczytalem!
"Kup sobie polskie piwo"
Toz gorszego g.... swiat nie widzial,
jak polskie piwo.
Czy piles kiedys piwo irlandzkie, albo szkockie?
Polska czekolada, moze kiedys E.Wedel.

J-23 itede

4. Data: 2009-11-03 12:17:13

Od: tomas <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=otqKhjkct1M

5. Data: 2009-11-04 13:31:18

Od: "ivan.kotz" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

> "cirrus" <c...@t...kdami.net> wrote in message

> Parch jest zawsze wrogiem Polaka i Polski. Mnie, Polaka nie interesują
> wizje
> parcha dotyczące mojej Ojczyzny z wielu powodów.
===
A co Cie interesuje, tzn. jakie wizje ojczyzny ? :o/

> 1) To jest Ojczyzna Polaków, a więc moja.
==
Polaków czyli właściwie kogo konkretnie ? :o/
Ile pokoleń wstecz czystych rasowo ? :o/

"Prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn, a nie definicji
czy autorytetów " - Arystoteles

I zechciej zauważyć, debilu, że ja też nie mam przyjemności
z Tobą mieszkać w jednej ojczyźnie.
No więc co robimy, pojedynek ? :o/

zdar

=^..^= ~ \|/ ~ \|/ ~
~`'~~~~~ \|/ ~~~~
ivan.kotz ~ \|/ ~~
--
Ps. Pływałem kiedyś w LochNessie, ale cholernie zimna tam woda...
i permanentny brak ziela św. Filipa, trzciny cukrowej oraz pierników :o)

6. Data: 2009-11-04 14:19:01

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ivan.kotz" <i...@i...pl> wrote in message
> [...]
> Ps. Pływałem kiedyś w LochNessie, ale cholernie zimna tam woda...
> i permanentny brak ziela św. Filipa, trzciny cukrowej oraz pierników :o)

Nie na zdar ale na krem.

7. Data: 2009-11-04 14:47:32

Od: "juda kalach" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

> Nie na zdar ale na krem.
==
Tylko na to Cię stać, polski parchu ? :o/
Wstyd przynosisz matce, Brat... :o/

8. Data: 2009-11-04 14:53:53

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"juda kalach" <i...@i...pl> wrote in message
> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

> ==
> Tylko na to Cię stać, polski parchu ? :o/
> Wstyd przynosisz matce, Brat... :o/

Tępa kiepało, ja mam obie nogi polskie.

9. Data: 2009-11-05 02:01:19

Od: "juda kallach" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

==
A czym że jest ta kurwa Polska, co się skurwiła z Rzymem ? :o/

> Tępa kiepało, ja mam obie nogi polskie.
==
A chuja masz po kim, parchu jebany ? :o)
Po Rzymie ? To chuj Ci w dupę, Brat - he, he. :o)

Myś;lisz moze, że Bóg Cie wybroni przed wstydem ?
A który ? Ten Żydowski, jebany rasisto ? :o/

zdar

10. Data: 2009-11-05 04:07:08

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"juda kallach" <i...@i...pl> wrote in message
> [...]
> Po Rzymie ? To chuj Ci w dupę, Brat - he, he. :o)
>
> Myś;lisz moze, że Bóg Cie wybroni przed wstydem ?
> A który ? Ten Żydowski, jebany rasisto ? :o/

Pajacu, wstyd mnie omija z daleka, reszte mam z biologii - naturalną.

To chuj Ci w dupę, Brat - he, he. :o)

Nie jestem pedałem jak parchaci.

Kura domowa...
Re: antysemityzm