Re: Dzieci

Data: 2003-07-24 17:10:52
Temat: Re: Dzieci
Od: "tomek" <t...@w...pl>

Użytkownik "Joanna" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
news:bfou4u$ptg$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jak zachęcić chłopca 10 letniego do czytania książek ?
> Dziękuję za odpowiedz .

Najlepiej wez jakas dobra ksiazke dla 10-letnich chlopcow (podam Ci pare
tytulow), wez syna na kolana i zacznij mu czytac. Po pewnym czasie, miejmy
nadzieje, zainteresuje go na tyle, ze zacznie to robic sam.
Inna sprawa, ze zachecanie w wieku 10 lat jest troche pozne. Mojemu synowi
czytalismy, kiedy mial nieco ponad roczek.
Ksiazki dla chlopcow (i nie tylko):
- Sempe, Goscinny: "Mikolajek" - cala seria
- A. Milne "Kubus Puchatek"
- J.K. Rowling "Harry Potter" (moj sie rozczytal i nie mozna go oderwac!)
- M. Twain "Przygody Tomka Sawyera"
- "O psie, ktory jezdzil koleja"
- komiksy: "Tytus, Romek i A'Tomek"
- basnie (moj nie lubi, ale moze Twoj?)
- wiersze Tuwima, Brzechwy
- E. Niziurski (moj ulubiony!) "Niesamowite przygody Marka Piegusa" i inne
- "Dzieci z Bullerbyn", "Muminki",
- M. Wojtyszko "Bromba i inni"
Pozdrawiam i zycze sukcesow. Naprawde warto! :)
--
::. tomek .::::. tomczo1#wp.pl .::