Dzieci bawią w sklepie

41. Data: 2011-12-09 20:25:28

Temat: Re: Dzieci bawią w sklepie
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Gru, 21:24, Paulinka <p...@w...pl> wrote:

> Może jutro o stałej porze?
> Będziemy już na pewno w domu po wizycie u babci.

No to jesteśmy umówieni

Stalker

42. Data: 2011-12-09 20:47:47

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-12-09 21:23, niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> No nie wiem, pan Zygmunt wyglądał na wzruszonego :-)

Może co ładnego śpiewała. Oczi czornoje czy cuś

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

43. Data: 2011-12-09 20:53:22

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe pisze:

> Ale wychowawczyni na wywiadówce aż płakała ze śmiechu, jak mi to
> opowiadała.

Maćka wychowawczyni powiedziała do tż-ta, że ma prośbę, żeby Maciuś się
sam ubierał.
Tż zaskoczony odpowiedział, że Maciek się sam ubiera przecież.
Na co ona, że dziecko jej powiedziało, że on się sam nie ubiera, bo
gdyby tata mu pozwolił, to nie zdążyliby rano do szkoły.
I w sumie taka pół prawda mu wyszła, bo zasadniczo to on się sam ubiera,
ale rano tż, mu rzeczywiście pomaga, żeby było szybciej ;)

--

Paulinka

44. Data: 2011-12-10 20:41:35

Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-09 21:23, Stalker pisze:
> No nie wiem, pan Zygmunt wyglądał na wzruszonego :-)
Że niby płakał? Musiałbyś nam tutaj trochę twórczości córki zapodać,
żeby można ocenić z jakiego powodu ;-)

Maciek

45. Data: 2011-12-10 20:50:27

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek pisze:
> Że niby płakał? Musiałbyś nam tutaj trochę twórczości córki zapodać,
> żeby można ocenić z jakiego powodu ;-)

Nie przesadzaj. Jest Miś ratownik :
http://misie.sos.pl/projekt-mis-ratownik.html dla dzieci, jest i Hania
dla dorosłych.
Czasem tak niewiele trzeba, żeby zrobić tak wiele :-)

--

Paulinka

46. Data: 2011-12-10 22:55:52

Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-12-2011 o 21:41:35 Maciek <m...@n...pl> napisał(a):

> Że niby płakał? Musiałbyś nam tutaj trochę twórczości córki zapodać,
> żeby można ocenić z jakiego powodu ;-)

Wzruszające było to, iż zgodziła się dokonać eutanazji Pana Zygmunta ;P

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Google zachowuje się jak kobieta.
Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je dokończyć na tuzin sposobów."

47. Data: 2011-12-10 22:57:08

Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-12-2011 o 21:50:27 Paulinka <p...@w...pl>
napisał(a):

> Nie przesadzaj. Jest Miś ratownik :
> http://misie.sos.pl/projekt-mis-ratownik.html dla dzieci, jest i Hania
> dla dorosłych.

Hania to chyba dla Pana Zygmunta, a co dla Pań?

48. Data: 2011-12-10 23:22:46

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M pisze:

> Hania to chyba dla Pana Zygmunta, a co dla Pań?

Alimenty?

--

Paulinka

49. Data: 2011-12-10 23:26:05

Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11-12-2011 o 00:22:46 Paulinka <p...@w...pl>
napisał(a):

> Alimenty?

Ale na pocieszenie miało być.

50. Data: 2011-12-10 23:27:28

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-11 00:22, Paulinka pisze:

> Alimenty?

:D
Jakoś nigdy mnie widok przelewu nie wzruszał :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

Wygram/przegram wybory
Kura czy Ja-jko
na mily poczatek dnia