Re: Dzieci z poprzedniego związku jak to jest ?

From: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Dzieci z poprzedniego związku jak to jest ?
Date: Sun, 16 May 2004 16:46:13 +0200

Użytkownik "Andrzej" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:3d09.0000136e.40a499a7@newsgate.onet.pl...
> Witam,
>

> Moja partnerka z którą autentycznie dobrze nam się układa
> (czy układało) uważa że za często spotykam się z synem i jest
> to kosztem aktualnego związku.
> Ja mam syna ona córkę z poprzedniego związku i dzieciaki doskonale
> się bawią i rozumieją, są w identycznym wieku. Znikam na godzinę jak
> odwożę syna do ex.

No to rzeczywiście bardzo długo spędzasz z Nim czas sam na sam :/
Przecież jesteście wtedy razem w czwórkę to gdzie tu koszt aktualnego
związku?

> Ania (tak ją nazwijmy) uważa że powinienem się zdecydować
> czy zakładam nową rodzinę czy chcę być tatą dla syna i co dla
> mnie jest ważniejsze.

Przecież tatą dla syna będziesz zawsze i nie ma to nic wspólnego z
zakładaniem nowej rodziny. Chyba Twoja "Ania" jest niedojrzała, albo czuje
się, nie wiedzieć czemu, mocno zagrożona.

> Mam dobre relacje z jej córeczką i nigdy nie staram się
> wyróżniać mojego syna.

I bardzo dobrze się starasz.

> Ja wychodzę z założenia że skoro to jest mój syn to nie powinno
> być problemem że jest na naszym "terytorium" jeżeli jest akceptowany
> bawi się, porysuje jest zadowolony i odwieziony do domu.
> Czy są jakieś utrudnienia pewnie takie że jak jest dwoje dzieci
> to jest głośniej więcej zamieszania czasami jakiś problem jak to
> z maluchami w wieku 6 lat.

Ale przecież z Jej dzieckiem jesteście na codzień to dlaczego Twoje dziecko
ma być na innych prawach. Jej dziecko jest w czymś lepsze od Twojego?

> Ania uważa że częste kontakty z synem niszczą jej poczucie
> bezpieczeństwa, że nie chcę zbudować drugiej rodziny.

Jedno nie ma nic wspólnego z drugim. Może Ona tego nie rozumie.

> Czy rzeczywiście tak jest że jak syna wychowuje ex. to normą
> jest ze z synem widuję się raz na tydzień czy dwa tygodnie.

Nieważne co jest normą, ale czego Ty chcesz i Twój syn.

> Chciałem go brać co drugi tydzień i zrobić wypad np. na lody w
> środku tygodnia a jak jest brzydka pogoda to po prostu podjechać
> do domu gdzie dzieciaki mogą się pobawić.

I to Ci się bardzo chwali. Ważne też, ze ex nie robi problemów, bo to chyba
rzadkość.

> Czy oczekuję za dużo, czy chce łapać dwie sroki za ogon sam już
> nie wiem.

Jakie dwie sroki? Związek z dorosłą osobą to jedno, a związek
ojcowsko-synowski to drugie. To są tak odrębne relacje, że nie rozumiem jak
można je porównywać.
IMO myślenie Twojej TŻ jest niedojrzałe i niesprawiedliwe dla Twojego syna.

--
Pozdrawiam serdecznie
Ania >:-)<-< i Rozalka (09.07.03.)