Re: Dziękuje Rafałowi

Data: 2004-07-09 19:04:20
Temat: Re: Dziękuje Rafałowi
Od: "JerzyN" <N...@m...pl>

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com>
> "JerzyN" <N...@m...pl>

> Pozwolisz, ze dodam jedno spostrzezenie i jedna rade.
>
> Spostrzezenie jest takie, ze odgarnianie sniegu na rosliny wcale im
> nie musi zaszkodzic. Corocznie powstaje u mnie wielka kupa sniegu
> w miejscu, gdzie rosnie mieta, maliny i nawloc, a one po zejsciu
sniegu
> rosna sobie jakby nigdy nic.

W/w roślinom faktycznie śnieg nie szkodzi, chodziło mi raczej o kwitnące
delikatne byliny, które mogą wygniwać. Przerobię to, właściwie to już
brzmi inaczej w nowej wersji, ale jeszcze poprawię zgodnie z sugestią.

> Rada, ktora moglbys dodac do dzialu "Jak mozna zaoszczedzic..." [...]

Michale, a kto ma taki trawnik jak twój, na którym wszystkim roślinom
wszystko wolno?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy