Dzielenie ludzi

21. Data: 2013-06-02 17:59:56

Temat: Re: Dzielenie ludzi
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości
news:kofm07$sa6$2@node2.news.atman.pl...

> O Naturze raczej powinno się wyrażać Matka.

Ty nadal nie dostrzegasz, ze nikt nie wsluchuje sie w Twoje nakazy.

> Z tego także sobie zdaję sprawę. Ty w ogóle bardzo mało jesteś w stanie
> zrozumieć.

Zgadza sie, Ciebie - czyli ogolnie nieukow - nie chce rozumiec.

22. Data: 2013-06-02 18:00:45

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedz to Mojżeszowi.

Ktos uzywa takiego Nicka?

23. Data: 2013-06-05 12:37:32

Od: SZEF psr <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 02-Jun-13 23:04, Andromeda wrote:

Naucz się pisać po polsku i podziwiaj Tuska jak kocha z Komorowskim
Polskę i Polaków!

24. Data: 2013-06-05 13:36:45

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.06.2013 00:05, Andromeda pisze:

> A co ty kaleką jesteś. Po prostu nie można trzymać się ślepo dogmatów,
> bo nigdy nie określają skomplikowanego bytu , trzeba żyć i myśleć jak
> i czuć.

Pierdolisz jak zwykle. Z życia wzięte, ojciec/matka menel, nie mają za
co żyć, dziecko miało piekło. Teraz dziecko już dorosłe musi bulic na
starych alimenty - decyzją sądu.

Tu pokaż swoją inwencję jak olać wyrok sądu.

25. Data: 2013-06-05 13:56:13

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Cze, 13:36, xantiros <x...@y...com> wrote:

> Pierdolisz jak zwykle. Z ycia wzi te, ojciec/matka menel, nie maj za
> co y , dziecko mia o piek o. Teraz dziecko ju doros e musi bulic na
> starych alimenty - decyzj s du.
>
> Tu poka swoj inwencj jak ola wyrok s du.

Tak myślałem że debilna tępota nawet własną religie zaatakuje.

26. Data: 2013-06-05 13:58:40

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Cze, 12:37, SZEF psr <j...@g...com> wrote:
> On 02-Jun-13 23:04, Andromeda wrote:
>
> Naucz się pisać po polsku i podziwiaj Tuska jak kocha z Komorowskim
> Polskę i Polaków!

Co z tobą pierdolcu Jezus uczył pojedniania między ludzmi, nie uczył
nienawiści to domena szatana.

27. Data: 2013-06-05 17:32:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 05 Jun 2013 18:37:32 +0800, SZEF psr napisał(a):

> On 02-Jun-13 23:04, Andromeda wrote:
>
> Naucz się pisać po polsku i podziwiaj Tuska jak kocha z Komorowskim
> Polskę i Polaków!

Odtylcowo, odtylcowo...
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

28. Data: 2013-06-06 11:22:44

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.06.2013 13:56, LaL pisze:

> Tak myślałem że debilna tępota nawet własną religie zaatakuje.

nie rozumiesz przesłania przykazań a chcesz błyszczeć - i tyle w temacie.

Kretyn pozostanie kretynem.

29. Data: 2013-06-06 15:04:03

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Cze, 11:22, xantiros <x...@y...com> wrote:

> nie rozumiesz przes ania przykaza a chcesz b yszcze - i tyle w temacie.
>
> Kretyn pozostanie kretynem.

No kretynie, jak już większość w PL widzi , że bydełko co do KK lezie
ani o religii ani o klerze pojęcia nie ma, bo to były PZPR gdzie się
lezie do stadności i przynależy, a partia wie za ciebie.

30. Data: 2013-06-06 19:09:40

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.06.2013 15:04, LaL pisze:

> No kretynie, jak już większość w PL widzi , że bydełko co do KK lezie
> ani o religii ani o klerze pojęcia nie ma, bo to były PZPR gdzie się
> lezie do stadności i przynależy, a partia wie za ciebie.

Większość to znaczy ty, andromeda i outside ?

hahahahaha, zdrowo jebnięty jesteś ...... dalej piszesz sam z sobą, czy
psychiatra coś innego doradził ?

Nie ma Boga, nie ma sensu..
Wreszcie odpowiednie znaki drogowe.
nie, ze nie chce, on nie potrafi inaczej
biedne kwiatki (sypane na boze cialo)
Pro- i anty- biotyki a funkcjonowanie mózgu