Dziewczynka z zapałkami.

131. Data: 2010-03-05 14:59:39

Temat: Re: Dziewczynka z zapałkami.
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@o...eu> napisał(a):

> Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

alce-z-
aids.html

> Pisałem o C. Poczytaj

czytam. Zalamuje sie co post. Mit, ktory chyba sam stworzyles, powalil mnie
na kolana. Przy takim zalozeniu, nieprawdziwym ale promowanym przez Ciebie,
rzetelna dyskusja jest niemozliwa...

i.

132. Data: 2010-03-05 15:13:28

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Jeszcze trochę a dostaniesz medal za szczególny wkład w propagowanie języków
> naszych bliższych i dalszych sąsiadów. I dyplom w suahili.

jeśli medal będzie pochodził z system bolagen to chętnie.

--

politycznym sygnaturkom mówimy stanowcze "zaraz wracam"

133. Data: 2010-03-05 15:13:52

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@o...eu> napisał(a):

> Przeczytaj naszą dyskusję ze Stalkerem, proszę

przeczytalam. Ustosunkuje sie do zalozenia, znow przez Ciebie powtorzonego,

"Zgoda, oczywiście. Jednak błędem jest liczenie na to, żeby szukać100%
panaceum. "
Chiron - prosze Cie, daj mi jakies namiary na rzetelna informacje, ze jakas
orgaznizacja, czlowiek, czy kraj uznal, ze sie szuka 100% panaceum, i ze
prezerwatywy podpadaja pod ta statystyczna liczbe.
Przy takim zalozeniu, znow przekreconym, wszystkie argumenty beda
przekrecone i nierzetelne. W walce z Aids w Afryce nie ma jednego zlotego
srodka, nikt nie twierdzil, czy twierdzi ze prezerwatywa jest to panaceum.
Co wiecej ludzie ktorzy tam pracuja, zdaja sobie sprawe, ze trzeba
wieloczynnikowego podejscia. W tym uzycie kondomow. Promowanie tylko
abstynacji nei da nic. Promowanie tylko kondomow tez. Nie promuja one
rozwiezlosci, bo nie sa traktowane jako afrodyzjak, idzie za tym edukacja. I
nie wmawaiaj nam, ze takiej nie ma. I co ta jeszcze napisales. To jest
absolutnie Twoja opinia. Papiez jak najbardziej zakazuje uzywanie C na
podtswie ideologii KK. Promuje milosc, i co tam jeszcze nie zdajac sobie
sprawy z mentalnosci Afrykanczykow. Na to potrzeba czasu, a choroba
istnieje. I teraz tez trzeba cos robic. KK niepotrzebnie zakladaja, ze C
promuja rozwiazlosc, czy tez spowoduja zwiekszenie Aids- dowody na to sa, ze
tak nie jest. Czemu- bo idzie za tym edukacja. Nie ideologia. A edukacja.

i.

134. Data: 2010-03-05 15:16:28

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

ylne-srodowisko-zagraza-zdrowiu-dziecka

> Warto też jeść z podłogi.
> "Jeśli moje własne dwuletnie dziecko upuszcza kawałek biszkopta na podłogę,
> po prostu pozwalam mu go podnieść i zjeść"

> Dbasz o kurnik, jak widzę.

platonicznie. nie gram w hokeja.

--

z cyklu: Pytania Marianny.
- tata, a ile razy na świecie ja byłam zabawna?

135. Data: 2010-03-05 15:23:16

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@o...eu> napisał(a):

(...) W tym zakresie IMO ten
> przykład jest dobry: wielu ludzi jeździ w jakimśpaństwie 230 km/h. Ja im
> mówię: bezwzględnie tego nie róbcie- nóżki z gazu! A Ty: skoro i tak to
> robicie, to jak już- dbajcie o to, by mieć zapięte pasy i poduszki
włączone.

no dobra wezmy Twoj przyklad
- uwazasz, ze ludzie ktorzy przyzywczajeni do jazdy 230 km/h nagle zdejma
nogi z gazu?? I to w kategorii "bezwglednie"??
nie wierze, ze tak myslisz....

bo rozdawanie prezerawatyw to "zmniejsz predkosc i zamontuj pasy oraz
poduszki- albowiem to i to"
Nikt nie montuje poduszek, pasow klepie po pleckach, i mowi - ok, jestes
bezpieczny, noga na gaz.

Nie przekrecaj znow faktow.

i.

136. Data: 2010-03-05 15:36:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):
> Dnia Wed, 3 Mar 2010 12:54:02 -0800 (PST), glob napisaďż˝(a):

> Nie warto sobie odpowiadac na �adne pytanie osoby, kt�ra aborcj� uwa�a za
> dobrodziejstwo dla dzieci. Dla DZIECI!!!
> --
>
> Ikselka.

Zarodek to nie dziecko, dziecko to dopiero umiera przez dogmatykę
chory psychicznie i gruboskórnych katoli. Ikselcia ty nie wiesz co to
jest wrażliwość, bo ci ze wsi i kk tego nie mają.

137. Data: 2010-03-05 15:46:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Mar 2010 14:31:40 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Będzie bardzo źle, bo przy przeludnieniu dla wszystkich nie starczy
> pracy, świadczeń medycznych, szkolnictwo staje się dla wybranych,
> powoli zacznie się wytwarzać regiony slamsów.

A Ty oczywiście komunista jesteś, skoro chcesz, aby dla wszystkich było
wszystko i to po równo.
--

Ikselka.

138. Data: 2010-03-05 16:05:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Mar 2010 00:30:37 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "zeusx" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> 1. raczej nie istnieje możliwość- przynajmniej jeszcze się to nie udało
> nikomu- namówić do używania prezerwatyw mieszkańców afryki. To wbrew ich
> mentalności. W ich mentalności jest natomiast, aby mieć jak najwięcej
> kobiet- bo wierzą, że w ten sposób choroba się rozejdzie po nich.
> 2. prezerwatywa chroni tylko w niewielkim stopniu przed AIDS (niektóre
> badania mówią o 60%).
>
> tylko czy Iwon(K)a to pojmie? Wątpię:-)

Może jej to wytłumaczyć na przykładzie ziarnka grochu i ziarnka piasku? -
gdzie ziarnko grochu to pory w lateksie, a ziarnko piasku to wirus.
--

Ikselka.

139. Data: 2010-03-05 16:12:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):
> Dnia Thu, 4 Mar 2010 14:31:40 -0800 (PST), glob napisaďż˝(a):

> A Ty oczywi�cie komunista jeste�, skoro chcesz, aby dla wszystkich by�o
> wszystko i to po r�wno.
> --
>
> Ikselka.
Znowu coś ci kościółek uroił, antykoncepcja i aborcja to jest ratunek
dla przeludnionego świata i każdy nieupośledzony człowiek na świecie,
nie skaże dzieci na śmierć głodową, jaką chcą dzieciom zgotować
katolicy.

140. Data: 2010-03-05 16:15:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Mar 2010 16:09:26 -0800 (PST), glob napisał(a):

> No i co z tego, jeśli w każdym małżeństwie, każda kobieta urodzi po
> sześcioro dzieci, gdzie dobra są wystarczające na dwójkę.

Gdzie "dobra" wystarcza na dwójkę, to trzeba nie płodzić sześciorga, lecz
mysleć za sześcioro.
--

Ikselka.

Brak ukończonych studiów wyższych