Dziewczynka z zapałkami.

151. Data: 2010-03-05 16:48:39

Temat: Re: Dziewczynka z zapałkami.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Mar 2010 13:43:19 +0100, Ender napisał(a):

> Zapomniałbym dodać: przygotowania narzędzi dokonuje pielęgniarka,
> nie tak cudownie opłacana jak dentysta,
> nie tak rozgarnięta i świadoma wszystkich skutków medycznych,
> nie tak cudownie wyspana, wypoczęta i wiążącą koniec z końcem
> i nie tak bardzo lubiąca ta sukę dentystkę, z którą czasem musi pracować.
> Poza tym sprzęt kosztuje i jego eksploatacja równie jest bardzo kosztowna.
> Teraz możesz puścić wodze swojej doskonałej teorii ;-)

Wystarczy wszystko, co przed "poza tym". Vide pielęgniarka, z lenistwa nie
wymieniająca groszowej wartosci końcówek w stacji dializ, gdzie zarazono
dziesiątki ludzi żółtaczką wszczepienną.

--

Ikselka.

152. Data: 2010-03-05 16:49:59

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker <t...@i...pl> napisał(a):

tak będzie lepiej:

> Pali się kamienica,
>
> A ktoś krzyczy: Wiem! W kamienicach przylegających obok zainstalujemy
> gaśnice wierności i wstrzemięźliwości, a Ci niech się palą!
>
> A ja wtedy: Dobra, ale chociaż obrzućmy prezerwatywami z wodą tę płonącą
> kamienicę, żeby się ogień nie przeniósł na inne bloki zanim te gaśnice
> tam zainstalujecie...
>
> A tu znowu ktoś: Nie! Bo jak inni zobaczą, że rzucamy, to też będą sobie
> chcieli porzucać i zachlapią podłogi w tych nowych kamienicach z
> gaśnicami...
>
> Albo jakos tak

albo tak:

pali sie kamienica,
wtedy KK krzycza- nie bawcie sie zapalkami, '
my- dajcie im gasnice
kk- nie, bo wtedy sie beda jeszcze bardziej bawic, da im to przyzwolenie i
zludne poczucie bezpieczenstwa

i.

153. Data: 2010-03-05 16:50:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Mar 2010 13:49:38 +0100, tren R napisał(a):

> " Nie można się jednak zakazić poprzez przedmioty, gdyż wirus HIV poza
> organizmem człowieka nie jest w stanie przeżyć. Wirus HIV ginie, jeśli
> długo jest wystawiony na działanie powietrza i innych czynników środowiska
> zewnętrznego. (...)

Tylko dlaczego można się zarazić używając tych samych strzykawek? żyletek?
I to wcale nie z ręki do ręki, lecz po czasie? Hę?
--

Ikselka.

154. Data: 2010-03-05 16:52:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Mar 2010 13:56:34 +0100, Vilar napisał(a):

> (Wychodzi na to, że u stomatologa najłatwiej jest zarazić się
> ...gruźlicą)...

Akurat niekoniecznie jej ulec - większość Polaków ma za sobą kontakty z
nią, więc posiada odporność na kolejne.
--

Ikselka.

155. Data: 2010-03-05 16:53:36

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> napisał(a):

> Może jej to wytłumaczyć na przykładzie ziarnka grochu i ziarnka piasku? -
> gdzie ziarnko grochu to pory w lateksie, a ziarnko piasku to wirus.

bo akurat o to Chironowi chodzilo :D

i.

156. Data: 2010-03-05 16:54:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Mar 2010 14:01:32 +0100, Vilar napisał(a):

> Pogadajcie jeszcze o zakażeniach szpitalnych - mogę wam podrzucić sporo
> materiałów.

Dzięki, nie trzeba. Po pierwszym porodzie o mało nie zeszłam w szpitalu na
gorączkę połogową.

> Skończy się na tym, że wszyscy będziemy szczerbaci i chorzy....

No wiesz, bylebyśmy się tylko należycie rozmnażali, jak Murzyny, to
przetrwamy :-)
--

Ikselka.

157. Data: 2010-03-05 17:00:32

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender <e...@n...net> napisał(a):

> Ostatnio leciał jakiś raport w tv z którego wynika,
> że w Europie co piąty zarażony HIV o tym nie wie, a w Chinach co trzeci.
> Ponad połowa z nich została zarażona w inny sposób niż przez kontakty
> seksualne, stąd tak duża liczba osób nieświadomych zarażenia.
> Ciekawe czy ktoś słyszał, aby ktoś po wizycie np. u dentysty sprawdzał
> potem, czy nie jest zarażony, chociażby raz na 10 lat.
> A plujemy tam krwią wszyscy, prawda?

to chyba przydalo by sie cos dowiedziec wiecej na tamat zarazen HIV

http://www.avert.org/faq1.htm

i.

158. Data: 2010-03-05 17:05:21

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender <e...@n...net> napisał(a):

> Zawsze wszystko dla ciebie działa zgodnie z teorią?
> No wiec wzięta dentystka przyjmie nawet do 20 pacjentów dziennie,
> ale weźmy 15.
> Ile trwa proces sterylizacji w autoklawie? w zależności od sprzętu do
> 1,5-3h?

bzdura
http://www.sterilizers.com/autoclave-time-temperatur
e-pressure-chart.html

> Wiec na dzień dzisiejszy powinna mieć raczej komplet co najmniej 15
> narzędzi i końcówek + 2, gdy coś jej spadnie np. na ziemię.
> Ma tyle? Która?

jesli przeczytasz powyzsze zrozumiesz, ze nie trzeba miec tyle samo narzedzi
co pacjentow.

> Ale nawet jak ma, to rękawiczki chronią przed HIV jak prezerwatywa lub
> mniej, ok 60-70%, więc wirus może pozostać na dłoniach i być
> przeniesiony na innego pacjenta.

czyli klania sie wiedza (a wlasciwie jej brak) na temat zarazenia HIV. W
taki sposob nie dojdzie do zakazenia.

> Poza tym:
> http://www.dlanas.net.pl/index.php?
option=com_content&view=article&id=12&Itemid
> =13
> 1. Sterylizacja w autoklawie nie niszczy prionów.
> 2. Sterylizacja w autoklawie może pozostawiać, zdolne do
> transformacji DNA patogennego organizmu.
> 3. Sterylizacja w autoklawie może pozostawiać minimalną ilość
> termofilnych mikroorganizmów lub zwykłych czynników infekcyjnych,
> podczas sterylizacji dużych (nie rozdrobnionych) obiektów.
>
> Reasumując, musisz być naprawdę piękną kobietą ;-)

czyli musisz niewiele wiedziec na temat drog zakazen HIV.

i.

159. Data: 2010-03-05 17:08:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Mar 2010 07:36:38 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Zarodek to nie dziecko,

Zarodek to człowiek.

--

Ikselka.

160. Data: 2010-03-05 17:09:14

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender <e...@n...net> napisał(a):

> Po angielsku?

a, nie umiesz. Oki.

> Jak kapitalista do frajera?

nie, jak do wyksztalconego czlowieka.....

> Jak masz coś do mnie to tylko po chińskiemu,
> po innemu to tylko propaganda ;-)

poszukalam z obrazkami, zebys zrozumial tekst.
http://free.of.pl/a/aids/36.htm

i.

Brak ukończonych studiów wyższych
A co jeśli on ciągle sie obraża?