Dziewczynka z zapałkami.

181. Data: 2010-03-05 21:53:52

Temat: Re: Dziewczynka z zapałkami.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Mar 2010 12:23:37 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> a gdyby byly winne?

Są niewinne. W sensie "bez grzechu" też. Więc czcze dywagacje na ten temat
są zbyteczne.
--

Ikselka.

182. Data: 2010-03-05 21:55:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Mar 2010 12:38:03 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> Jakie prawo?
> Raczej godny ubolewania przypadek.

To dlaczego nie skorygujesz "przypadku godnego ubolewania" i się nie
zabijesz? - sorry za konsekwencję, ale tak by wynikało.
--

Ikselka.

183. Data: 2010-03-05 21:57:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Mar 2010 21:52:31 +0100, medea napisał(a):

> No i nie zapominaj o komarach. ;-P
>
> Ewa

Cały czas pamiętam o zarodźcu malarycznym - że niby dlaczego miałby być
lepszy od wirusa HIV i przetrwać w komarze oraz zostać wszczepiony do krwi,
a HIV nie. I o lekarzu w panice uciekającym od komarów - po czasie, kiedy
się ich kiedyś nie bał...
--

Ikselka.

184. Data: 2010-03-05 21:57:32

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jakas
> orgaznizacja, czlowiek, czy kraj uznal, ze sie szuka 100% panaceum, i ze
> prezerwatywy podpadaja pod ta statystyczna liczbe.
> Przy takim zalozeniu, znow przekreconym, wszystkie argumenty beda
> przekrecone i nierzetelne. W walce z Aids w Afryce nie ma jednego zlotego
> srodka, nikt nie twierdzil, czy twierdzi ze prezerwatywa jest to panaceum.
> Co wiecej ludzie ktorzy tam pracuja, zdaja sobie sprawe, ze trzeba
> wieloczynnikowego podejscia. W tym uzycie kondomow. Promowanie tylko
> abstynacji nei da nic. Promowanie tylko kondomow tez.
zgoda

>Nie promuja one
> rozwiezlosci, bo nie sa traktowane jako afrodyzjak, idzie za tym edukacja.
> nie wmawaiaj nam, ze takiej nie ma.
Koncerny produjuące kondomy sprzedają je różnym organizacjom- przekonując o
ich wyjątkowej skuteczności w walce z AIDS. Mają na to przekonywanie sporo
środków. "Przekonani" rozdawcy kondomów przekonują innych. Kolejna-
ważniejsza sprawa (pisałem o tym)- normalną reakcją przeciętnego człowieka
na danie mu prezerwatywy będzie to, że uzna się za zabezpieczonego przed
AIDS. nie ma znaczenia, co mu się powie (oczywiście- kolejna sprawa, czy w
ogóle będzie uzywał jej afrykańczyk). Ale wróćmy do mechanizmu
psychologicznego: to coś takiego, jak człowiek, który w końcu zdał prawo
jazdy- i odbierając je najczęściej chyba ma przekonanie, że oto ma dokument,
który stwierdza, że potrafi jeździć i zna przepisy! Oczywiście- na ogół ani
jedno ani drugie nie jest prawdziwe, więc o wypadek wtedy łatwo. A w tym, że
ten papierek ma taką siłę utwierdzają go jeszcze inni- komisja egzaminacyjna
(częsty tekst po zdaniu: no, gratuluję- został pan kierowcą!), czy inni. Z
krajów europejskich najmniej wypadków w latach osiemdziesiątych w
przeliczeniu na liczbę aut notowano w ...Belgii, która nie miała jeszcze
obowiązku praw jazdy. Po jego wprowadzeniu- ilość wypadków gwałtownei
wzrosła. Jak zrozumeisz ten mechanizm psychologiczny- zrozumiesz też moje
zastrzeżenia.

> I co ta jeszcze napisales. To jest
> absolutnie Twoja opinia. Papiez jak najbardziej zakazuje uzywanie C na
> podtswie ideologii KK. Promuje milosc, i co tam jeszcze nie zdajac sobie
> sprawy z mentalnosci Afrykanczykow. Na to potrzeba czasu, a choroba
> istnieje. I teraz tez trzeba cos robic.
Trzeba- promować zgodną z nauką Kościoła miłość. Miłość- ze
wstrzemięźliwością przedślubną. Naprawdę- oni biorą śluby w wieku lat
kilkunastu. Czy to takie trudne? Proponowanie prezerwatyw to było by takie
robienie "oka" do tych ludzi: "proponujemy ci miołość z jedną kobietą, a
seks z nią dopiero po ślubie. I z żadną inną". Dając mu zgodę na
prezerwatywę- KRK robiłby takie "oko"- "no wiesz, jak nie dasz rady
wytrzymać, to załóż gumę". Czy znasz pojęcie "obłuda"? Dlaczego chcesz, żeby
Kościół był obłudny i zakłamany?

>KK niepotrzebnie zakladaja, ze C
> promuja rozwiazlosc, czy tez spowoduja zwiekszenie Aids- dowody na to sa,
> ze
> tak nie jest. Czemu- bo idzie za tym edukacja. Nie ideologia. A edukacja.

Przeczytaj co napisałem o Kotanie. I to w Polsce- niew Afryce. Dzieci
obdarzone "gumkami" najczęściej uznawały, że oto już są gotowe do podjęcia
współżycia. Dziwi Cię to? To co w takim razie promowano?!

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

185. Data: 2010-03-05 21:58:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Mar 2010 21:53:11 +0100, Ender napisał(a):

> Wyjaśniłem to już szczegółowo w oparciu o właściwości fizyczne w innym
> poście, natomiast tutaj był tylko przykład ograniczeń autoklawy jako
> idealnego środka sterylizacji - argument pośredni.
> Z tego co widziałem, to generalnie przyznałaś mi już rację, ale jak coś
> nie tak, to proszę bez krępacji.

Oczywiście, że przyznałam.

--

Ikselka.

186. Data: 2010-03-05 22:01:15

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prywatni dentyści stosują chyba częściej igły wielorazówki
do strzykawek jednorazówek, które wykorzystują wielokrotnie.

Oczywiście każdy formalnie ma możliwości sterylizacji igieł.

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

Zastanowiłaś się kiedyś, kiedykolwiek, dlaczego wobec tego nie
sterylizuje się igieł i strzykawek tylko stosuje się powszechnie
jednorazówki?

187. Data: 2010-03-05 22:02:03

Temat: Re: Dziewczynka z zapa?kami.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> [...]
> robienie "oka" do tych ludzi: "proponujemy ci mio?o?? z jedn? kobiet?, a
> seks z ni? dopiero po ?lubie. I z ?adn? inn?". Daj?c mu zgod? na
> prezerwatyw?- KRK robi?by takie "oko"- "no wiesz, jak nie dasz rady
> wytrzyma?, to za?? gum?". Czy znasz poj?cie "ob?uda"? Dlaczego chcesz, ?eby
> Ko?ci? by? ob?udny i zak?amany?

> Przeczytaj co napisa?em o Kotanie. I to w Polsce- niew Afryce. Dzieci
> obdarzone "gumkami" najcz?ciej uznawa?y, ?e oto ju? s? gotowe do podj?cia
> wsp?ycia. Dziwi Ci? to? To co w takim razie promowano?!

Większość ludzi z którymi rozmawiasz używa prezerwatyw i one działają,
uważasz że ktoś będzie z tej grupy aż tak nienormalny, że zaprzeczy
temu co sam w działaniu sprawdził, ty pomyślałeś kiedyś jakie bzury

188. Data: 2010-03-05 22:02:20

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Chiron <c...@o...eu> napisał(a):
>
> (...) W tym zakresie IMO ten
> włączone.
>

> no dobra wezmy Twoj przyklad
> - uwazasz, ze ludzie ktorzy przyzywczajeni do jazdy 230 km/h nagle zdejma
> nogi z gazu?? I to w kategorii "bezwglednie"??
> nie wierze, ze tak myslisz....
>

> bo rozdawanie prezerawatyw to "zmniejsz predkosc i zamontuj pasy oraz
> poduszki- albowiem to i to"
> Nikt nie montuje poduszek, pasow klepie po pleckach, i mowi - ok, jestes
> bezpieczny, noga na gaz.
>
> Nie przekrecaj znow faktow.

Iwon(K)o- naprawdę, zaskakujesz mnie:-)
Czy miałaś logikę- choćby w zakresie logiki boolowskiej?

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

189. Data: 2010-03-05 22:02:27

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> a HIV nie. I o lekarzu w panice uciekającym od komarów - po czasie, kiedy
> się ich kiedyś nie bał...

Wiem, wiem, pamiętam tego lekarza. ;>

Ewa

190. Data: 2010-03-05 22:04:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

XL napisał(a):
> Dnia Wed, 3 Mar 2010 12:54:02 -0800 (PST), glob napisaďż˝(a):

> Nie warto sobie odpowiadac na �adne pytanie osoby, kt�ra aborcj�
> uwa�a za
> dobrodziejstwo dla dzieci. Dla DZIECI!!!
> --
>
> Ikselka.

Zarodek to nie dziecko, dziecko to dopiero umiera przez dogmatykę
chory psychicznie i gruboskórnych katoli. Ikselcia ty nie wiesz co to
jest wrażliwość, bo ci ze wsi i kk tego nie mają.

====

Ja wiem globciu: wrażliwość to zachęcanie do największe dobrodziejstwa dla
dzieci, jakim jest aborcja. To pozorny paradoks- albowiem aborcja nie
pozwala dziecku przyjść na ten grzeszny świat, a więc nie daje mu możliwości
popełnienia grzechu:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron