Re: Dzikie wino, ratunku!

Data: 2016-08-27 00:53:49
Temat: Re: Dzikie wino, ratunku!
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Sat, 27 Aug 2016 00:06:26 +0200, Tomasz napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> Dach na małym domku jest pokryty darnia o grubości ok 30 cm.
> Początkowo miała to być szopa na narzędzia ale zrobiłem z tego domek o
> pełnej funkcjonalności, który służył mi w czasie budowy domu docelowego.
> Piwniczkę zrobiłem dopiero niedawno, po prostu aby coś zbudować.
> Trzymam tam wino oczywiście ale to nie było moim celem.
> Z tych winorośli które widzisz na małym domku w zeszłym roku zebrałem 40 kg
> urodzaju.
> Z wszystkiego oczywiście zrobiłem wino.

No to przepraszam, ze Twój sliczny domek nazwalam szopa, ale szopa dla mnie
niekoniecznie jest okresleniem czegos brzydkiego :-)

> Dosłałem kilka zdjęć z wnętrza domu, wszystko jest pod tym samym linkiem.
> Ja też mam ogień pod fajerkami i tylko na nim gotuję,

Ja tez tylko na fajerkach, tzn z wyjatkiem goracych tygodni letnich, kiedy
na fajerki kłade plyte elektryczna i wtedy cierpie estetycznie i
psychicznie, bo brzydka plyta narusza mi caly porzadek mego swiata.
Niedlugo, jak sie noce troche bardziej ochlodza, znowu zaczne palenie i
czekam na to jak kania dzdzu :-)

> jest to zresztą jedyne
> źródlo ogrzewania całego domu. Podłogi nie mam drewnianej ale ze zwykłej
> cegły. Meble mam nie tylko według własnego projektu ale również własnego
> wykonania. Drewno rąbię również rębakiem własnego projektu i wykonania.

Obejrzalam. Jestem pod wrazeniem. Moglabym podsumowac piszac tylko - TO
LUBIE! Ale musze sie szczegolowo pozachwycac - a wiec na pierwszy ogien
(nomen omen, ha ha) idzie piec i kuchnia kaflowa. Cacuszka! Bo to chyba
jest piec chlebowy? Czy dobrze piecze? Czy to jest po prostu tzw duchowka?
Nastepnie - piekne (bo z pieknego drewna i proste) meble, z grubej dechy,
zadroszcze! Az nabralam ochoty na takie, a mam stolarza dobrego w okolicy i
w szopie ze 2 kubiki wysezonowanego drewna w balikach, 30-letniego...
Nastepnie - podloga. Mocna, trwala, odporna, piekny cieply kolor. No i psie
budy! To juz po prostu odjazd! :-)
Wszystko super. Jutro pokaze to MSK, on ma identyczny gust jak Ty, tez
bedzie podziwial. I moze ten rebak od Ciebie "sciagnie" i zrobi, musze mu
troche na ambicje wjechac ;-)

Mnie, jako kobiecie, oczywiscie brakuje u Ciebie jedynie tkanin w oknach i
moze na jednym stole, ale to takie moje zboczenie babskie jest. Tkanina
"ociepla" optycznie pomieszczenia, byle nie za duzo jej, bo wtedy robi sie
szmaciarnia.
Generalnie - powtorze podsumowanie: TO LUBIE!

Koty wszystkie Twoje?
:-D