Dziś Dzień Kobiet jest i basta :-)

1. Data: 2007-03-08 08:12:21

Temat: Dziś Dzień Kobiet jest i basta :-)
Od: "Jacek Gucio" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Panie :-)
Przyjmijcie najserdeczniejsze życzenia z okazji Waszego święta.

To dla Was ta droga kwiatami usłana.
To dla Was ta rosa zbierana z rana.
To dla Was, istoty płci żeńskiej, słabną wszystkie serca męskie.

Jacek

2. Data: 2007-03-08 09:08:53

Temat: Re: Dziś Dzień Kobiet jest i basta :-)
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Gucio <j...@g...com> napisał(a):

> Drogie Panie :-)
> Przyjmijcie najserdeczniejsze =BFyczenia z okazji Waszego =B6wi=EAta.
>
> To dla Was ta droga kwiatami us=B3ana.
> To dla Was ta rosa zbierana z rana.
> To dla Was, istoty p=B3ci =BFe=F1skiej, s=B3abn=B1 wszystkie serca
m=EAskie.

> Jacek

zamiast porannej rosy to ja cwieta poproszę, i posprzątac chałupinę od czasu
do czasu ;-)) MSPANC :))

hania

3. Data: 2007-03-08 09:20:57

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Gucio wrote:
> [...]
>
> To dla Was ta droga kwiatami usłana.
> To dla Was ta rosa zbierana z rana.
> To dla Was, istoty płci żeńskiej, słabną wszystkie serca męskie.

Ladne :)

istota płci żeńskiej
Najpiękniejszą muzyką przed snem

4. Data: 2007-03-08 14:42:19

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Gucio" napisał:
> [...]

>To dla Was ta droga kwiatami usłana.
>To dla Was ta rosa zbierana z rana.
>To dla Was, istoty płci żeńskiej, słabną wszystkie serca męskie.

To dla Was skoszony króciutko trawniczek.
To dla Was pęk kwiatów i mnóstwo doniczek.
To dla Was, ogrodniczki kochane, ścieżki różami wysłane.

Dołączając się do życzeń Jurek

5. Data: 2007-03-08 16:09:59

Od: "confetti" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

O- jak ladnie :-)). Bardzo dziekuje; Ula

6. Data: 2007-03-08 16:25:44

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Gucio wrote:
> [...]
>
> To dla Was ta droga kwiatami usłana.
> To dla Was ta rosa zbierana z rana.
> To dla Was, istoty płci żeńskiej, słabną wszystkie serca męskie.

Podpisuję się i również życzę szczęścia i miłości na codzień
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

7. Data: 2007-03-08 16:26:40

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:espco6$phq$1@nemesis.news.tpi.pl confetti
<c...@o...pl> napisał(a):

Hejka. Najlepsze życzenia dla wszystkich pań piszących nad... :-)
Pozdrawiam świątecznie Ja...cki

8. Data: 2007-03-08 16:55:09

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Najlepsze życzenia dla wszystkich pań piszących nad... :-)

Najlepsze dla pań wyłącznie czytających.:-D

9. Data: 2007-03-08 17:25:41

Temat: Re: Dzi? DzieŮ Kobiet jest i basta :-)
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Najlepsze dla pań wyłącznie czytających.:-D

Ach, niezawodny. A kiedy jest Swieto Ogrodnika?

Ja od 2 dni pracuje w ogrodzie, bo sie ocieplilo. Nie do uwierzenia, jak
zanikly mi miesnie przez 2.5 miesiaca leniuchowania. Ledwo sie ruszam po
przewiezieniu kilkunastu taczek, a to dopiero poczatek zajec.
Az sie cala trzese na te robote, a smiac mi sie chce z samej siebie. Co
za zaraza, te ogrody. Czlowiek moglby telewizje poogladac, albo co, ale
nie moze, bo ogrod piszczy. Dzis rano chcialam zrobic jakies zakupy
internetowe, ale co rusz jakis ptak sie rozedrze i nie da rady usiedziec
w domu. Ide. Wesolego Dnia Kobiet. Jak bylam mala, zawsze od Taty
dostawalam frezje tego dnia, teraz czekam, az zakwitna w ogrodzie, ale
jeszcze z miesiac.

MB

10. Data: 2007-03-08 21:00:58

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To dla Was skoszony króciutko trawniczek.
> To dla Was pęk kwiatów i mnóstwo doniczek.
> To dla Was, ogrodniczki kochane, ścieżki różami wysłane.
>
> Dołączając się do życzeń Jurek

W zasadzie nie świętuję tego dnia, jednak piekne życzenia,
w dodatku takie ogródkowe ! zawsze sa miłe :-)
bardzo dziękuję
ostatnio zaniedbujaca grupę :-( ale pamiętająca o Was :-)
Bogda

DRZEWO TRUSKAWKOWE (Arbutus unedo) - instrukcja wysiewu
Chwale się, mam parę kaczek w oczku
Targi rolno-spożywcze w Polsce
Re: Rzeka Ina - stan obecny
trawa na tarasie