Dzis spojrzalem smierci w oczy

1. Data: 2005-05-08 19:04:36

Temat: Dzis spojrzalem smierci w oczy
Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ale sie speszyla...
A sprawa polega na tym, ze pare dni temu zjebala mi sie lodowka i
zadzwonilem do jednego speca aby ja naprawil
Jako ze lodowa ma sterowanie elektroniczne, to gosciu zresetowal cale
ustrojstwo, cos pogrzebal z tylu i pojechal w pizdu
I niby teraz dziala ale chlodzi za mocno, do tego pracuje glosniej
nieustannie choc nie powinna.
A prad wpierdala i wpierdala jak nigdy przedtem, czego moja poznanska natura
zniesc nie moze
Zatem odkrecilem uklad i zaczalem go wypinac (odlaczac sterowanie od
mechanizmu chlodzacego).
Jako ze przewody maja plastikowa obudowe to nie odlaczalem jej od pradu,
tylko zabralem sie do tego golymi lapami. Mimo tego, ze robilem to bardzo
delikatnie, to palce mi sie zsunely wprost na nieobudowany uklad i przewody.
Jak mnie pierdolnelo to az odskoczylem i ciemno zrobilo mi sie przed oczami.
Nie powiem - jazda niezla, ale sobie pomyslalem, ze dobrze iz nie bylem na
boso albo nie mialem mokrych rak, bo juz nigdy nie zjebalbym kogokolwiek na
psp.
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2005-05-08 19:35:08

Temat: Re: Dzis spojrzalem smierci w oczy
Od: Eksteremulo <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sproboj tego samego ale wczesniej zalej podloge woda i zdejmij skarpetki -
bede fajerwerki :P

--
Eksteremulo

1. Data: 2005-05-08 19:54:19

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksteremulo napisał(a):

> Sproboj tego samego ale wczesniej zalej podloge woda i zdejmij skarpetki -
> bede fajerwerki :P

Mimo wszystko polecam tobie czat. Bo to co tutaj serwujesz pasuje mi na
rozmowe czatową. To nie ma cię upokorzyć, to nie ma być chamskie, nie jest
to ani rada, ani nakaz, ale lepiej zrobisz pisac na czat niż na tą grupę.
Na tą czy na jakąkolwiek inną. Przez takich jak ty - tych co źle trafili -
grupy dyskusyjne tracą poziom, i posty które warto przeczytać i dyskusje w
których warto wziąć udział toną w masie innych śmieci, które są tu do
przeczytania. Jedynym celem który takiego właśnie śmiecia jest, to podnieta
z tego, że ktoś odpisał. Rownież kiedyś tak miałem, i śmieciłem wdając się
w czat wątki, przeszło mi, ale długo to trwało, w tym czasie upokorzyłem
się nie raz. Rozumiem cię, wiec radzę ci, niekoniecznie od serca, ale nie
od dupy - idź na czat. Niektóre nie są takie złe, i sam czasem wpadam,
jednak wolę grupy i to na nich najczęsciej piszę, bo lubię tego typu,
długie wypowiedzi, które pozwalają mi sie pełnić i dostarczają temat to
pisania, którego czesto mi brakuje.

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcią nasra ci na płot.

GG: 7526231 www.fioletowykot.sympatia.pl fioletowykot[@]vp.pl
Skype - fioletowy_kot | alt.pl.zbluzgaj - grupa dobra w ryj

1. Data: 2005-05-08 19:59:24

Od: "spider" <s...@e...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@g...com>

> Jako ze przewody maja plastikowa obudowe to nie odlaczalem jej od pradu,
> tylko zabralem sie do tego golymi lapami.

Ech, facet po uniwerku...
no comments.

btw. do śmierci Ci było daleko jak mnie do kibla.

--
spider.
s...@e...gda.pl

1. Data: 2005-05-08 20:07:58

Od: "spider" <s...@e...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fioletowy Kot!" <f...@v...pl>

> Mimo wszystko polecam tobie czat. Bo to co tutaj serwujesz pasuje mi na
> rozmowe czatową.

Równie dobrze mogłeś mu to napisać na adres e-mailowy. Twój post nie wnosi
do tego wątku nic związanego z tematem (w przeciwieństwie do Eksteremulo,
który do niego nawiązał), a co za tym idzie jest jeszcze gorszym śmieciem.

--
spider.
s...@e...gda.pl

1. Data: 2005-05-08 20:09:53

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

spider napisał(a):

> [...]
> który do niego nawiązał), a co za tym idzie jest jeszcze gorszym śmieciem.

Dlaczego wiec i ty, nie wysłałeś tego mi na maila, hipokryto? To logiczne,
na maila nie warto, jednak na grupe, gdzie przeczytają to inni owszem, bo
tu o innych chodzi. Pieprze tłumaczenie procesu pisania na grupy i takich
prostaków jak ty, ale nie jest on skomplikowany.

1. Data: 2005-05-08 20:26:47

Od: "spider" <s...@e...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fioletowy Kot!" <f...@v...pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego wiec i ty, nie wysłałeś tego mi na maila, hipokryto?

Bo ja wiem, że "walka" (jeśli mogę to tak nazwać), którą prowadzisz z
osobami takimi jak Eksteremulo (przykład) to "walka" z wiatrakami. Dziwię
się, że nie skrytykowałeś postu Bluzgacza, który nijak ma się z profilem tej
grupy dyskusyjnej.
Poza tym pisząc na grupie pozwalam innym włączyć się do tej rozmowy.

> Pieprze tłumaczenie procesu pisania na grupy i takich
> prostaków jak ty, ale nie jest on skomplikowany.

Skoro tak wypominasz innym reguły pisania na grupy to dlaczego sam się ich
nie trzymasz? Po co ktoś stworzył netykietę?
Dlaczego starasz się mnie poniżyć nazywając mnie prostakiem (no chyba że ma
to jakiś inny cel)? Umiesz to logicznie wytłumaczyć?

--
spider.
s...@e...gda.pl

1. Data: 2005-05-08 20:36:30

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

spider napisał(a):

> [...]
> grupy dyskusyjnej.
> Poza tym pisząc na grupie pozwalam innym włączyć się do tej rozmowy.

Nie skrytykowałem postu Blugacza, bo czyta się go, miło i przyjemnie. Nie
jest pusty i nie pieprzy farmazonów. Mogę na tej grupie rozmawiać o
wszystkim, jeśli tylko nikt nie robi z siebie idioty, pewnie nieświadomie,
a jednak w moim odbiorze tak to wygląda u większości.

> Skoro tak wypominasz innym reguły pisania na grupy to dlaczego sam się ich
> nie trzymasz? Po co ktoś stworzył netykietę?

Mam tylko jedną zasadzę jeśli chodzi o pisanie na grupy. Jest to pisanie,
do rzeczy, niekoniecznie w tematyce grupy, bez pieprzenia, którego tutaj
dużo i które jak widzisz tępię.

> Dlaczego starasz się mnie poniżyć nazywając mnie prostakiem (no chyba że ma
> to jakiś inny cel)? Umiesz to logicznie wytłumaczyć?

Zobacz kogo poniżam i sam sobie na to pytanie odpowiedz.

1. Data: 2005-05-08 21:02:19

Od: "Tristan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"spider" <s...@e...gda.pl> wrote in message

> btw. do śmierci Ci było daleko jak mnie do kibla.

nie mow ze mieszkasz w domku z kiblem na zewnatrz. ciesz sie ze to nie zima.
kurwa a mowia ze w polsce cywilizacja jest

Trists

1. Data: 2005-05-08 21:16:06

Od: "kazoo" <s...@s...spam> szukaj wiadomości tego autora

> ale sie speszyla...

Czyli cie pojebalo.
Lodowka mnej zre pradu teraz?

gotowanie
Chłopaki z PSP
Struktura i funkcje rodziny?
Teoria Y - Fundament Milosci
Przytępiony słuch, a 'słyszenie' głośnych dźwięków [crosspost pl.sci.medycyna/psycholo gia]