Dziwna sprawa

1. Data: 2004-07-19 22:52:51

Temat: Dziwna sprawa
Od: Michał Chudzik <c...@u...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam problem i nie jestem pewien co do końca ze mną jest.
Wczoraj byłem na plaży, był straszny upał i po 3 godzinach zerwałem się do
domu z bólem głowy.
Dzisiaj rano obudziłem się o 7, oczy sklejone jakby "śpiochami" i krew z
nosa leciała.
Krew dzisiaj leci już gdzieś 5 raz bez powodu co jakiś czas.
Do tego oczy bolą i są zaczerwienione.
Pisze ponieważ nie wiem czy to tylko osłabienie, czy coś poważniejszego.
Z góry dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam.

2. Data: 2004-07-20 05:58:58

Temat: Re: Dziwna sprawa
Od: b...@w...pl (BEATA) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Z góry dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam.
>
> Poprostu dostałes udaru słonecznego a z tym to do lekarza, nie ma zartów
jak takie objawy.
Bea

Uprawnienia dawcy krwi?
co to jest?